Valgmuligheter på Rolex

Medlem
11. mai 2012
Sted
Drammen
Godtfolk, jeg sitter her på kvelden og kikker på Rolex sine hjemmesider og stusser over hvor få valgmuligheter man har til å designe f.eks. en Perpetual. Jeg trodde det var et hav av dials å velge mellom, men på hjemmesiden kan man bare velge mellom en slags druerød, sølv og gulldial.

Jeg vet jo at en del av modellene har begresede eller ingen valg overhodet, f.eks. SS sub og SS Daytona, men Perpetual og Date-just er jo liksom basisklokkene til Rolex og sikker dem som selger best i den vide verden. Så mitt spørsmål er jo om det faktisk bare finnes så få valgmuligheter når det gjelder dial, eller er dette "Rolex strategi" med å bare vise noen få valg på nettsiden for å tvinge folk inn i butikken og bla i katalogen?

...Så mitt spørsmål er jo om det faktisk bare finnes så få valgmuligheter når det gjelder dial, eller er dette "Rolex strategi" med å bare vise noen få valg på nettsiden for å tvinge folk inn i butikken og bla i katalogen?

Mitt intrykk er at det siste alternativet dessverre er det riktige.

Det vises bare noen få valg på hjemmesiden. ring Lervik, så tar han en sceenshot fra sitt system og sender deg oversikt over alle mulige skiver til en gitt modell