Valentino Rossi Brno Hell Yeah

Re: Konge! Ditto forrige innlegg!!Imponerende samling modeller.

Jeg har en følelse av at en majoritet av klokkeinteresserte holder med
Rossi foran Stoner;)
Det gjør iallefall jeg! Imponerende samling modellsykler&ur. Har du et Rossi tribute rom?;) Det er en kar på Paneristi.com som har det.....veldig hardcore.
 
Re: Konge! Ditto forrige innlegg!!Imponerende samling modeller.

J.CAT skrev:
Jeg har en følelse av at en majoritet av klokkeinteresserte holder med
Rossi foran Stoner;)
Det gjør iallefall jeg! Imponerende samling modellsykler&ur. Har du et Rossi tribute rom?;) Det er en kar på Paneristi.com som har det.....veldig hardcore.
Hi,

Har du link til han karen på paneristi må nesten se det :D

Stoner bruker foresten panerai på fritiden sin.
 
Re: Konge! Ditto forrige innlegg!!Imponerende samling modeller.

BullR skrev:
J.CAT skrev:
Jeg har en følelse av at en majoritet av klokkeinteresserte holder med
Rossi foran Stoner;)
Det gjør iallefall jeg! Imponerende samling modellsykler&ur. Har du et Rossi tribute rom?;) Det er en kar på Paneristi.com som har det.....veldig hardcore.
Hi,

Har du link til han karen på paneristi må nesten se det :D

Stoner bruker foresten panerai på fritiden sin.

Hei BullR,

hehe å ja bruker Stoner Panerai?.. Jeg som alltid har heia på Rossi ...;)
Jeg har ikke noen direkte lenke til Rossi(Rom) posten til- EddieSanches- som Paneristien heter. Men han poster Motorsykkel og MotoGP relaterte poster ofte.
Klikk deg litt rundt så finner du mye morsomt fra ham, han lager bra poster.Paneristi er ganske full av Motor-poster generellt, så det er mye snadder for den som liker det:)
 
Re: Konge! Ditto forrige innlegg!!Imponerende samling modeller.

J.CAT skrev:
BullR skrev:
[quote="J.CAT":30kjyx56]Jeg har en følelse av at en majoritet av klokkeinteresserte holder med
Rossi foran Stoner;)
Det gjør iallefall jeg! Imponerende samling modellsykler&ur. Har du et Rossi tribute rom?;) Det er en kar på Paneristi.com som har det.....veldig hardcore.
Hi,

Har du link til han karen på paneristi må nesten se det :D

Stoner bruker foresten panerai på fritiden sin.

Hei BullR,

hehe å ja bruker Stoner Panerai?.. Jeg som alltid har heia på Rossi ...;)
Jeg har ikke noen direkte lenke til Rossi(Rom) posten til- EddieSanches- som Paneristien heter. Men han poster Motorsykkel og MotoGP relaterte poster ofte.
Klikk deg litt rundt så finner du mye morsomt fra ham, han lager bra poster.Paneristi er ganske full av Motor-poster generellt, så det er mye snadder for den som liker det:)[/quote:30kjyx56]

ahh Eddie Sanchez ja han her noen moro posten iblant.

Har sett Stoner på pre race interview med panerai de siste 4-5 løpene som har vært samt på div of the track klipp på motogp.com og youtube.

Mvh