Her går drømmen ut igjen til første ledige håndledd da livsgnisten forsvinner ut av meg hver gang jeg må sitte på kontoret med armene svakt hoverende over bordet for å la den supre 18k gullclaspen være ripefri...
Etter kun kort tid med denne på armen, så må jeg la den gå videre før jeg utvikler karpaltunellsyndrom, tennisalbue eller måtte [insert gudebilde her] forby , miste arbeidslyst ...
Og for de som ikke kjenner til Vacheron, så er de kjent som 1/3 av The Holy Trinity hva high end klokker ang.
Klokken er tatt i bytte her inne fra en super GG, og er tatt inn fra AD i Monaco (Mva dokumentasjon foreligger)
Tilstand:
Noe hairlines og bruksmerker da 18k er relativt mykt. Men urmakeren min sa at det var kun en lett brush med polering så ble den 110% igjen.
Reimen er helt fri for slitasje og fortsatt stiv som når den var ny.
Tilbehør:
Boks med displayvindu, innerboks, sertifikat, bok, klut , papirer +++
(Dessverre så mangler original dato-pusher verktøy fra VC, men følger med uoriginal.. Selvom alle vet at det er bedre å bruke tannpirker da det ikke riper i gull)
Klokken er sett over av urmaker og ikke funnet behov for service.
Informasjon om klokken:
Ref: 47200 (med guilloche dial)
Også kjent som:
Vacheron Constantin Quantième Réserve De Marche (fra Patrimony serien)
Årstall: Ca. 2005-2007 (venter bekreftelse fra Vacheron)
Urkassen:
36mm (bærer større) 38mm inkl. Krone
18k massivt gull (stemplet .750)
Urverk:
Automatisk
Priser :
Nypris : 166.000,-
Takst fra Tidemann: 110.000,- (Datert 2018)
Byttepris: 90.000,-
Salgspris : 85.000,-
Ønsker fortrinnsvis f2f handel i Oslo/Akershus.
Skal den sendes er det på kjøpers regning og risiko.
Video av klokken i kommentarfelt
Etter kun kort tid med denne på armen, så må jeg la den gå videre før jeg utvikler karpaltunellsyndrom, tennisalbue eller måtte [insert gudebilde her] forby , miste arbeidslyst ...
Og for de som ikke kjenner til Vacheron, så er de kjent som 1/3 av The Holy Trinity hva high end klokker ang.
Klokken er tatt i bytte her inne fra en super GG, og er tatt inn fra AD i Monaco (Mva dokumentasjon foreligger)
Tilstand:
Noe hairlines og bruksmerker da 18k er relativt mykt. Men urmakeren min sa at det var kun en lett brush med polering så ble den 110% igjen.
Reimen er helt fri for slitasje og fortsatt stiv som når den var ny.
Tilbehør:
Boks med displayvindu, innerboks, sertifikat, bok, klut , papirer +++
(Dessverre så mangler original dato-pusher verktøy fra VC, men følger med uoriginal.. Selvom alle vet at det er bedre å bruke tannpirker da det ikke riper i gull)
Klokken er sett over av urmaker og ikke funnet behov for service.
Informasjon om klokken:
Ref: 47200 (med guilloche dial)
Også kjent som:
Vacheron Constantin Quantième Réserve De Marche (fra Patrimony serien)
Årstall: Ca. 2005-2007 (venter bekreftelse fra Vacheron)
Urkassen:
36mm (bærer større) 38mm inkl. Krone
18k massivt gull (stemplet .750)
Urverk:
Automatisk
Priser :
Nypris : 166.000,-
Takst fra Tidemann: 110.000,- (Datert 2018)
Byttepris: 90.000,-
Salgspris : 85.000,-
Ønsker fortrinnsvis f2f handel i Oslo/Akershus.
Skal den sendes er det på kjøpers regning og risiko.
Video av klokken i kommentarfelt