Vacheron Constantin Overseas Blue Chrono

@The Player @Dr.Fiddy VC modellene med lenke kommer bare med denne, men titanmodellene på gummirem kommer også med krokorem, disse remmene passer imidlertid også på stål/lenke modellene og kan eventuelt etteranskaffes:)

Edit: På dual time'n jeg en gang hadde var det i hvertfall slik

Redigert av en moderator:
Usakelig nice. Bare å begynne å spare så har jeg kanskje råd i 2020.

Listen av klokker som skal anskaffes begynner å bli lang...

Useriøst lekker!

Har fått et minimum av tid med Pollux sin Overseas Chrono på hvit skive med stållenke, og den er guddommelig lekker. VC er noe man virkelig bør prøve på lanken. Noen blir overraskende lykkelige av å gjøre det - som meg.

Useriøst lekker!

Har fått et minimum av tid med Pollux sin Overseas Chrono på hvit skive med stållenke, og den er guddommelig lekker. VC er noe man virkelig bør prøve på lanken. Noen blir overraskende lykkelige av å gjøre det - som meg.

Prøvde samme klokka i helga, og den er utrolig lekker! På bilder var jeg noe skeptisk til lenka, men det er nydelig IRL!

Useriøst lekker!

Prøvde samme klokka i helga, og den er utrolig lekker! På bilder var jeg noe skeptisk til lenka, men det er nydelig IRL!

Jeg prøvde den i HK for et par måneder siden. Her er den på armen. Ja, dette er lenke som MÅ ses og prøves IRL: