Væpnet ran på Lervik Ur

Håper de kommer seg på beina for 3. gang på relativt kort tid, må være kjedelig å oppleve dette gang på gang. Er synd at slikt skjer, men det er vel noe som stadig vil skje oftere her til lands. Vanskelig å drive butikk samtidig som man skal helgardere seg mot denne type ran. Måtte vel i såfall bli utkastere eller væpnede vakter som står i døra.
Aldri vært i butikken selv, men har kjøpt klokker via nett og telefon hos dem og vil si de yter en veldig god service. :D

Redigert:
Dette er bare trist, nok en gang blir denne bransjen utsatt for brutale ran:( Håper det står bra til med de ansatte, det er tross alt det viktigste!

Først vil jeg si at dette er veldig trist. Og ønsker de som jobber der alt vel.

Men det er vel da på tide med væpnede vakter i dørene. Ser ikke helt problemet med det foruten kostnaden, men det burde det vel være verdt. Vi er ikke noe bedre enn andre land, kriminalitet skjer her også. Det er på høy tid og øke sikkerheten i vårt lille naive land.

Redigert:
Virkelig lavmål, dette er jobben og livsverket til personer på lik linje med alle andre seriøse bedrifter.
Håper de får streng straff.

Først vil jeg si at dette er veldig trist. Og ønsker de som jobber der alt vel.

Men det er vel da på tide med væpnede vakter i dørene. Ser ikke helt problemet med det foruten kostnaden, men det burde det vel være verdt. Vi er ikke noe bedre enn andre land, kriminalitet skjer her også. Det er på høy tid og øke sikkerheten i vårt lille naive land.

Gjennom EØS og Schengen forplikter vi oss til å ta imot kriminelle fra hele europa uten at de må gjøre så mye som å vise pass, så dette er forøvrig ris til egen bak. Da problemstillingen ble tatt opp, valgte AP å fokusere på kostnadene ved å ha tollere på jobb.

10 Minutter langt intervju med Knut på bunnen av denne artikkelen. Imponerende hvordan de takler dette synes jeg, og hvor fort de stabler seg på bena og kjører på videre. Veldig bra! :)

Ranerne er avhørt - Nyheter - Haugesunds Avis

Ligger også en artikkel under avisens "pluss" medlemskap som forøvrig er gratis for en dag med enkel registrering kun ved en sms kode. Anbefales!

Knut tar også i mot vedlikeholds oppdrag for meg allerede i morgen! Fantastisk flinke folk!