Utslitt Jubilee-lenke...

Helt riktig dette i forhold til erstattning. Fikk 323 kr i erstatning av posten for en tapt Breitling Colt som forsvant på vei til USA.

Flott - takk for tips! Jeg lurte også på dette med verdien på tollfakturaen - om det var forsikringsbeløp eller ikke. Med denne erfaringen tror jeg at jeg velger DHL - med mindre det er avskrekkende dyrt.

Da bruker jeg heller DHL

Jeg har nå fått svar fra Michael - han er klar for mottak av lenke, og estimerer reparasjonstid på 8-10 uker.

Det koster ca 900 kr å levere med DHL, noe som var relativt stivt for én lenke, men dersom det er noen andre som ønsker å sende inn sin lenke, kan vi kansje slå oss sammen - dermed halvere prisen, og samtidig få bedre forsikring enn Posten tilbyr.

Redigert:
Ojsann. Takker for svar. Har ikke fått varsling på epost om aktivitet på tråden.
Har sikkert slått av funksjonen.

Kontakter Young.

Igjen takk.
Christer

Er det noen som kjenner til om Michael Young også legger på gull dersom det også er slitt? Jeg har en slitt Jubilè lenke jeg vurderer å fikse opp, men der er ikke bare stålstengene slitt, men ser også at det er endel mindre gull i endene på lenkene.

Hvis han bare forer opp stålstangen så syntes jeg jo 250 USD virker i overkant...

m young

Er det noen som kjenner til om Michael Young også legger på gull dersom det også er slitt? Jeg har en slitt Jubilè lenke jeg vurderer å fikse opp, men der er ikke bare stålstengene slitt, men ser også at det er endel mindre gull i endene på lenkene.

Hvis han bare forer opp stålstangen så syntes jeg jo 250 USD virker i overkant...

Anbefaler at du spør ham direkte, når det gjelder president lenker legger han på gull, en helt annen pris selvfølgelig .
BTW du kan jo ærlig talt ikke regne med gull for 200 usd inkludert arbeid heller.

Anbefaler at du spør ham direkte, når det gjelder president lenker legger han på gull, en helt annen pris selvfølgelig .
BTW du kan jo ærlig talt ikke regne med gull for 200 usd inkludert arbeid heller.

Sendte han en mail, han forer bare opp stålstengene. Gjør ikke noe med gull sløyfene på TT hvis det er 14k. Skjønte at det var endel arbeid med å få lenken ifra hverandre derav prisen...