Utpakking av klassiker fra 85! Hatt lyst på denne siden da.

Medlem
26. april 2011
Ingen luremusing. Rett på sak. Klar for sommer 26!
IMG_5214.jpeg
IMG_5215.jpeg
IMG_5216.jpeg
IMG_5217.jpeg
IMG_5218.jpeg

Gratulerer med en klassiker. Perfekt sommerbeater! :)
Jeg bruker min på en Erika Originals MN reim.
Vurderer denne, men relativt dyr reim ift klokkeverdi (koster ca 16-1700,- inkl frakt og mva). Har flere av dem, men ikke i 24mm. Supre sommereimer!
1770194176500.png

Også sett på rimelige stoffreimer, alla denne:
1770194391520.png

Vanlig NATO er også et alternativ, men de har ofte kort levetid på armen da de alltid er litt kjipe i kvalitet og komfort.

Liker denne komboen:
1770194468186.png

Klokka kom, i tillegg til den chunky og stive originalreima, på en også stiv og livløs seilduksreim fra Campagnolo.
Satt på en Gunnystrap (brukt til Raidiomir) enn så lenge:
IMG_5243.jpeg

---------------------- skille ----------------------

Som Citizen Aquland fan er jeg også fascinert av Radium K85, som har sitt forbilde i Aqauland:
1770194800050.png

• Liker
Reaksjoner: jvj75 og seiltid
Vurderer denne, men relativt dyr reim ift klokkeverdi (koster ca 16-1700,- inkl frakt og mva). Har flere av dem, men ikke i 24mm. Supre sommereimer!
Vis vedlegg 420444
Også sett på rimelige stoffreimer, alla denne:
Vis vedlegg 420445
Vanlig NATO er også et alternativ, men de har ofte kort levetid på armen da de alltid er litt kjipe i kvalitet og komfort.

Liker denne komboen:
Vis vedlegg 420446

Klokka kom, i tillegg til den chunky og stive originalreima, på en også stiv og livløs seilduksreim fra Campagnolo.
Satt på en Gunnystrap (brukt til Raidiomir) enn så lenge:
Vis vedlegg 420448

---------------------- skille ----------------------

Som Citizen Aquland fan er jeg også fascinert av Radium K85, som har sitt forbilde i Aqauland:
Vis vedlegg 420447
Enig i at Erik Originals er kostbar, kjøpte min opprinnelig til en Panerai for flere år siden, men den sitter bedre på denne.
NATO er alltid et alternativ, men som du sider kan kvalitet være så som så.
Har flere kanvansremmer fra Barton, disse er myke og komfortable, men kvaliteten er ikke ikke allverden på disse heller.
Så overraskende bra ut på en kraftig skinnene!

Gratulerer med flott klokke!

Jeg har min på en bomull NATO rem fra CNS. Mye mer komfortabel en "vanlig" NATO. Det negative er at den bygger noe i høyden på en allerede stor klokke. Men denne klokken har aldri vært tiltenkt å skli under et erme. 🙂

1000012695.jpg

Gratulerer med flott klokke!

Jeg har min på en bomull NATO rem fra CNS. Mye mer komfortabel en "vanlig" NATO. Det negative er at den bygger noe i høyden på en allerede stor klokke. Men denne klokken har aldri vært tiltenkt å skli under et erme. 🙂

Vis vedlegg 420526
Den likte jeg! Takk for tips:)
Påfallende få som bruker sin Aqualand på original gummireim.

@Genta , Grattis med flott klokke .

Eg bruker min på en Erikas reim og synes det er en ganske bra kombo . Dyrt ja , men reimene har det med å passe fleire klokker også så dei er forholdsvis lett å omsette.
Den vanlige typen av rimelig nato synes eg blir litt for spinkel , men den bomullsnatoen ser jo heller ikkje så værst ut .

• Liker
Reaksjoner: Genta