- Medlem
- 26. april 2011
Ingen luremusing. Rett på sak. Klar for sommer 26!
Vurderer denne, men relativt dyr reim ift klokkeverdi (koster ca 16-1700,- inkl frakt og mva). Har flere av dem, men ikke i 24mm. Supre sommereimer!Gratulerer med en klassiker. Perfekt sommerbeater!
Jeg bruker min på en Erika Originals MN reim.
Enig i at Erik Originals er kostbar, kjøpte min opprinnelig til en Panerai for flere år siden, men den sitter bedre på denne.Vurderer denne, men relativt dyr reim ift klokkeverdi (koster ca 16-1700,- inkl frakt og mva). Har flere av dem, men ikke i 24mm. Supre sommereimer!
Vis vedlegg 420444
Også sett på rimelige stoffreimer, alla denne:
Vis vedlegg 420445
Vanlig NATO er også et alternativ, men de har ofte kort levetid på armen da de alltid er litt kjipe i kvalitet og komfort.
Liker denne komboen:
Vis vedlegg 420446
Klokka kom, i tillegg til den chunky og stive originalreima, på en også stiv og livløs seilduksreim fra Campagnolo.
Satt på en Gunnystrap (brukt til Raidiomir) enn så lenge:
Vis vedlegg 420448
---------------------- skille ----------------------
Som Citizen Aquland fan er jeg også fascinert av Radium K85, som har sitt forbilde i Aqauland:
Vis vedlegg 420447![]()
Kommando ‘85
Get to da choppa! With its double indices and reintroduction of green lume, Radium Kommando ‘85 takes us back forty years to a time when the "professional dive watch" was everywhere. It echoes a world of salty seas, shadowy jungles, and cinematic heroes—a tribute to the dreams of strength...radiuminstruments.no
Den likte jeg! Takk for tipsGratulerer med flott klokke!
Jeg har min på en bomull NATO rem fra CNS. Mye mer komfortabel en "vanlig" NATO. Det negative er at den bygger noe i høyden på en allerede stor klokke. Men denne klokken har aldri vært tiltenkt å skli under et erme.
Vis vedlegg 420526