Ut på en liten tur

Herlige bilder :)

Kjenner at jeg får veldig lyst til å ligge i en solstol og nippe til et glass med god drikke... "Hvor mye er det på sparekontoen, kjære!!??!?!?"

Hehe, artige bilder, ikke hverdagskost med sånne bilder nei, hvor er bildene tatt forresten?
Vi planlegger tur til australia til februar, og da skal vi snorkle langs great barrier reef, og jeg skjønner at jeg må ha anskaffet meg undervannskamera og en sub eller en annen diver innen den tid!

Hehe, artige bilder, ikke hverdagskost med sånne bilder nei, hvor er bildene tatt forresten?
Vi planlegger tur til australia til februar, og da skal vi snorkle langs great barrier reef, og jeg skjønner at jeg må ha anskaffet meg undervannskamera og en sub eller en annen diver innen den tid!

Bildene er tatt i Rødehavet, nærmere bestemt Hurghada, Egypt.
Jeg har dessverre bare et pocketkamera som er vanntett til ti meter, så de råeste opplevelsene er ikke dokumentert:(. Om du skal snorkle langs great barrier reef er det nok ikke dumt å skaffe seg et vanntett kamera eller et undervannshus nei. Slike rev er en fantastisk opplevelse. Lykke til:):)

Bildene er tatt i Rødehavet, nærmere bestemt Hurghada, Egypt.

That figures..
- Syntes jeg kjente igjen et par tre av korallene på bildene;)

Flotte bilder, av et flott ur!
Denne klokken ser jeg veldig gjerne mer av fremover, så keep ´em coming!
:D

Sitter og titter på Hurghada med "all inclusive" akkurat nå...

Hvis jeg kan dykke og finne noe slikt på bunn, er det ikke sikkert jeg klarer å la være å "plukke" litt på korallene, selv om det er forbudt...

Hehe, ta med deg hansker da. Korallene har en naturlig forsvarsmekanisme mot klåfingrede turister. "Paper cut" får en ny betydning.:D