Urverket.no

Klokka er helt sikkert ekte, men man kan ikke med kjøp fra "gråmarkedet" håpe på å få stemplede garantikort og samme service/oppfølging/garanti som hos norsk ad. Jeg ville betalt litt ekstra for å kjøpe av norske ader med dette i bakhodet. Man kan jo tom. få noen nye gode venner der slik jeg har gjort, og det kan en ikke sette en pris på :)

• Liker
Reaksjoner: Phenix
Kjøpte meg en Tag Heuer Aquaracer CAP2110 nylig fra Urverket.no. Kan si meg veldig fornøyd med pris, leveringstid (fra lager), responstid på mail, og selvfølgelig med varen.

Fikk med 2års world wide garantikort, men ikke noen form for ekthetsbevis - er det vanlig at klokker i dette prissegmentet (listepris 34K) selges med dette, evt om noen vet om Tag Heuer spesifikt skal selges med dette? Eller for å si det på en annen måte, hadde jeg fått med dette hos AD?

edit: Må bare presisere at jeg ikke har noen tvil om ektheten til klokka.

Av alle klokker jeg har hatt så har det aldri fulgt med annen dokumentasjon enn garantikort, evt cosc-serifikat. Det følger ikke med noe ektehetsbevis. Da har jeg vært innom Breitling, Omega, Rolex og Panerai til nå, så jeg kan snakke ut fra de eksemplene :)

Av alle klokker jeg har hatt så har det aldri fulgt med annen dokumentasjon enn garantikort, evt cosc-serifikat. Det følger ikke med noe ektehetsbevis. Da har jeg vært innom Breitling, Omega, Rolex og Panerai til nå, så jeg kan snakke ut fra de eksemplene :)

Takk for svar! (Begge to). Da er alt som det skal. Har fått stemplet garantikort og alt sjekker ut med klokka, var ikke i tvil om at klokka var ekte, ville bare forsikre meg om at jeg hadde fått all dokumentasjon jeg skulle. Første klokka av særlig verdi jeg kjøper så visste ikke helt hva som var vanlig. Kommer hvertfall til å sjekke prisforskjell til AD ved neste kjøp.

Redigert: