Urmaker lagde en rekke stygge riper ved bytting av rem - kreve gratis polering?

Plan A
Ta kontakt med Bjerke og forklar med en bestemt tone krydret med en dæsj ydmykhet,-at dette er langt utafor dine forventninger av en bedrift med nettopp spisskompetanse på dette felt.

Plan B
....kle deg i stridsrustning og fyr løs til motpart er sannert og smurt oppover veggen.

Etter mitt syn,er det ikke fnugg av tvil her:mad:......hadde klikket mentalt om de hadde prøvd seg på noen bortforklaringer ,da fakta dreper enhver diskusjon :)

En ting er sikkert, klokken din skal aldri bli som den var før. Dyp polering vil modifisere din lugs på noen måte etc…
Jeg viste ikke at det var så dyp riper: Det var rett og slett dårlig gjort. Kronen kan byttes: Ingen big deal der.
Men det bare bevise en gang til at dem jobber som chimps.
Vi snakker ikke om en 5000Kr klokke der, trist nok. Og det burde aldri skje: Skremmende.
Personlig? Jeg hadde sagt at jeg skal ha en ny klokke siden kassen er skadet: That´s it or storm is coming.
Resten er urmakeren sin problem: Hvis jeg hadde vært han, hadde jeg vært forbannet at min ansatt kan behandle en klokke sånn og til og med bli så frekk at ho sagt at det var "normalt"…Fyfyfy.
Hvorfor full klokkebytting? Ja fordi dem tok ned din klokke sin valuta på marked.
Da har du tapt penge uansett hva dem gjør ifra nå for å fikse det: Sånn er det bare, la oss bli ærlig.
Det er ting som gjør meb forbannet og ting sånn som "sabotering" er vanskelig å svelge.
Spesielt for klokkesamlere.
Tenk at det var en Patek.P der eller enda verre, en Dufour ? :mad: Hva da?
Jeg høres kanskje ekstremt ut til noen men det er min visjon på det: Ingen kødder med min klokker_

Redigert:
Den som skriker høyest får alltid viljen sin, men husk å vær litt ydmyk, men hvis du får et nei når du er innom må du ikke gi deg. Bare mas til de gir seg og gir deg en form for kompensasjon.