Urmaker Grøtteland (Sandnes)

Medlem
17. feb. 2011
Innlegg
150
Sted
Rogaland
Urmaker Magne Grøtteland i Sandnes gjør en strålendes og rask og rimelig jobb.
Både med å skaffe reimer og nye glass til diverse klokker jeg har levert inn.
Nå ligger denne forhandleren nokså nær en annen mer kjent urmaker, men kan ikke annet enn å anbefale Urmaker Grøtteland.
 
Jeg kan heller ikke anbefale Grøtteland nok. Topp service. Gode priser. Jeg har kjøpt to klokker der, en til 2 000 og en til 30 000, og servicen har vært like god uansett om jeg bare kikker, vil ha justert ei lenke eller kjøper ei klokke. I tillegg er den store fordelen at du møter en ekte urmaker som vet hva han holder på med.

Toddda
 
Jeg kan heller ikke anbefale Grøtteland nok. Topp service. Gode priser. Jeg har kjøpt to klokker der, en til 2 000 og en til 30 000, og servicen har vært like god uansett om jeg bare kikker, vil ha justert ei lenke eller kjøper ei klokke. I tillegg er den store fordelen at du møter en ekte urmaker som vet hva han holder på med.

Toddda

Etter forrige post har jeg handlet to Grand Seikoer hos Grøtteland. Stadig like fornøyd. Dyktige og hyggelige urmakere.

Todda
 
Hentet ei klokke som har ligget lenge hos urmakeren idag. Gjelder et stemmegaffelverk som det er vanskelig å finne deler til. Etter en stund fikk jeg tak i nytt verk på ebay. Leverte verket til grøtteland og de fikk montert dette på noen få dager.

Når jeg hentet uret var beskjeden at jeg ikke trengte å betale noe. Veldig overraskende og snilt gjort. Har vært innom flere ganger og sett på grand seiko osv, har bestandig fått inntrykk av at personalet er både hyggelige, kunnskapsrike og imøtekommende.

Gode opplevelser hos grøtteland!