Urmaker Ø. Thomassen (Strømmen)

Medlem
14. jan. 2013
Innlegg
1.170
Sted
Øst
Jeg var innom Urmaker Ø. Thomassen i dag. Skulle titte litt på omega tenkte jeg mens jeg først var ute og kjørte en tur. Det var virkelig en hyggelig opplevelse. Ble møtt av en veeldig søt ung dame som var villig til og la meg klå på "go-sakene". (klokkene altså) :eek: Må virkelig få rose for en fin service og hjelp. Fikk også sett litt på Baume & Mercier og Longines. Mye lekkert der også ;)
 
Har veldig positive erfaringer med urmaker Thomassen

Alltid god service, både ved kikking/prøving, kjøp og hjelp etter kjøp/service!
 
Redigert:
Har nesten bare postivt å se om Ø.Thomassen! Genuint interesserte ansatte, god service, de tar gjerne en trykktest med kun et smil som betaling. Kan anbefale alle en tur innom, du slår garantert av en hyggelig klokkeprat. Eneste minus jeg har, var at spørsmålet om Paneraien min var ekte forrige gang jeg var innom. Synes egentlig det er litt småfrekt...
Satser på at det var et engangstilfelle. Ellers er alt "tommel opp"!
 
Hentet en Omega hos Ø. Thomassen i går, etter service.

Leverte den inn for tre uker siden, og fikk en telefon to dager senere med et kostnadsoverslag. Fikk beskjed om at service skulle ta ca. to uker, og at jeg ville bli oppringt når klokken var ferdig.

Ringte selv nå på fredag for å høre, og fikk da beskjed om at klokken var ferdig.

Så på kvitteringen at klokken hadde ligget klar hos dem i en uke.

Jobben var pent gjort, og prisen var helt grei. Litt svakt at de ikke tok en telefon for å gi beskjed om at servicen var gjort, men ingen dealbreaker.

Ø. Thomassen har trivelige ansatte, og en fin liten butikk. Bruker de gjerne igjen.
 
Nok et meget hyggelig besøk hos Thomassen. :) Btw, hvis noen ser etter og kjøpe Omega fra dem så er nok tiden inne nå. De slutter å føre Omega om ikke lenge.
 
Oi, stemmer dette? Jeg var innom der i går og prøvde flere Omegaer, men de nevnte ikke noe om at de skulle slutte å føre merket.

Vil de også slutte å utføre service på Omega?
 
Oi, stemmer dette? Jeg var innom der i går og prøvde flere Omegaer, men de nevnte ikke noe om at de skulle slutte å føre merket.

Vil de også slutte å utføre service på Omega?


Han sa ihvertfall det han eldre mannen som jobber der på dagtid. Mannen til hun som driver butikken. Han sa de ikke ville ha Omga lenger pga de høye kravene som inntrer etterhvert. De hadde 3 måneder "oppsigelse" fortalte han meg på Omega. Regner vel med at det ihvertfall blir slutt på den offisielle servicen på de. De skulle ha mer fokus på Tag Heuer og Baume et mercier fremover og muligens ta inn et annet kjent merke. Veldig synd syns jeg.