Som sagt i de andre trådene, grattis med FET klokke!
Angående trykktest ville jeg tatt en selv, så er du helt sikker

Består den testen kan jeg ikke se noe galt med å svømme med den. Det er jo tross alt en Doxa
Når det gjelder maling, så har jeg bygget plastmodeller i alle år, og har litt erfaring med forskjellige malingtyper. Du burde prøve å få tak i en oljebasert maling, siden disse gjerne er litt mer robuste, og mindre gjennomsiktige enn akrylfarger. Spesielt lyse farger som hvit, rød, gul og oransje trenger mange lag med akryl for å se like bra ut som ett lag med oljemaling. Prøv å finne oransje oljemaling fra Tamiya eller Humbrol i en hobbybutikk, samt en tynn pensel. De ser bortimot slik ut:
Hvis du tynner disse malingene litt med vanlig malingtynner, eller egen Tamiya/Humbrol-tynner, vil det holde å plukke opp en liten dråpe med penselen, føre spissen bort på "gropen" der tallet er frest ut, og ta borti. Da vil kapillærtiltrekningen føre til at malingen spres ut i utfresningen uten at du trenger å maskere og styre noe mer. Så kan du godt forsegle det hele med et lag "clear gloss" som du også får i hobbybutikkene, så vil malingen bli litt mer ripebestandig.