Unboxing

Gratulerer så mye med ny krone!

Fakeedit: Oi, det henger vist fast en klokke der også. Gratulerer så mye med den også!

Neida, var en fllott sak dette selv om kronen ikke var helt min smak. Ser fryktelig utsatt ut den den står?

Gratulerer så mye!:D
Chonoswiss ser man ikke for ofte her inne. Det er så sinnsykt gøy når noen får seg noe litt utenom det vanlige. Skikkelig særpreg på den klokka da.:)
Jeg synes du har god smak.

Gratulerer! Alltid morsomt å se noe annerledes, selv om jeg nok ikke hadde handlet det der selv.

Kjenner merket dårlig - hvor i landskapet befinner de seg?

Gratulerer med ny klokke Frodo!:)
Ser det er blandede følelser om kronen, selv liker jeg den. Mønsteret komplementerer bezelen på en nydelig måte:) Og som du sier, sekundviseren er bare deilig! Det eneste som skurrer for min del er lugsene, de er for fremtredende og føles ikke som en naturlig forlengelse av kassen. Men smaken er som baken:) Alt i alt en kul klokke!

Den er 44 mm (eksl krone...hehehe).

Og 62mm inkl. krona? :p

Det er jo en viss likhet med denne (både i bling og størrelse), så man kan kanskje kalle det for en "konge klokke"?

multimedia.ap

Gratulerer! Alltid morsomt å se noe annerledes, selv om jeg nok ikke hadde handlet det der selv.

Kjenner merket dårlig - hvor i landskapet befinner de seg?

München basert. Verket er 6497 basert. Men åpenbart med noen modifikasjoner. Selv setter jeg den i klasse med Panerai. Selv om merket er mer kjent for dressur med komplikasjoner. Jeg merker meg debatten rundt kronen. Den er sinnsykt deilig live. Helt nydelig opplevelse å trekke den. Proporsjonene er meget smakfulle.
Verket bak glasslokk er praktfullt. Skal poste bilde!

Litt sent inn på denne pga babytåka, men - gratulerer med kjempeur!!

Veldig kult å se en av de mindre kjente tyske merkene her. Chronoswiss er ungt, men "konservativt", eksklusivt og vakre. Synes den ser meget bra ut, morsomt med 24-timers, og den krona - oh la la la!!

Chronoswiss

Gratulerer så mye med en Chronoswiss!!

De er spesielle - ikke minst bezelen skiller seg ut. Ikke så mange å se av dem.

Jeg hadde også en Chronoswiss for noen år siden, og har tenkt mye på at jeg solgte den...

"Wear it in good health" ! :)

BT

Takk, krille og Businesstraveler!

Dette er mitt mest vågale kjøp noen sinne.
Og et av mine mest vellykkede!
Den vekker virkelig følelsene. :D

Takk, krille og Businesstraveler!

Dette er mitt mest vågale kjøp noen sinne.
Og et av mine mest vellykkede!
Den vekker virkelig følelsene. :D

Grattis med et superb ur. Og de tre linjene over her er vel essensen i det vi driver med her og det vi alle søker (vel, i alle fall de to siste linjene).

Grattis med et superb ur. Og de tre linjene over her er vel essensen i det vi driver med her og det vi alle søker (vel, i alle fall de to siste linjene).

Enig, ragamuffin.
Og jeg kjenner at dette var den riktige fortsettelsen på Longines kjøpene i fjor høst.
Den tiltrekker seg mye oppmerksomhet. Og det vel fortjent!:D