Unboxing grail light

Takker for liten "heads-up" på Instagram :)
Grattis med nytt! Denne er knakandes kul og litt til.

Begynner å bygge seg opp til litt av en samling her du @Lien !!
Nyt nytt ur - så regner vi andre at du fortsetter den gode fotodokumentasjonstradisjonen som dette uret vært utsatt for av tidligere eier :)

:: EDIT :::
Ser at Kermiten gått ... men dette er på alle måter en oppgradering syns nå jeg.
Du sitter jo greit i Rolex-fella med GMT / Seadweller igjen i boxen også :)

Redigert av en moderator:
Takk så mye for alle gratulasjoner! At å ta bilder av denne klokken nå blir som å hoppe etter Wirkola er jeg fullt klar over. Har dessverre verken utstyret eller kunskapen som skal til for å konkurrere med Kohe, men jeg føler at klokken er for fin til at jeg ikke skal dele den litt her og der.

Grattis Lien. Den der er virkelig flott. Hvorfor kaller du den "grail light"? Er det en annen JLC du egentlig sikler etter?

Takker så mye. Grunnen til at jeg valgte å kalle den "grail light" var vel i utgangspunktet fordi dette er en klokke jeg har sett mye på tidligere etter lansering. Samtidig tenker jeg at en grail er en klokke som er litt vanskeligere å få inn i samlingen for en vanlig lønnsmottaker som meg selv. For eks. PP og A. Lange.

Likevel kan jeg ikke si annet enn at jeg er strålende fornøyd med klokken. Så den skal nok ikke ut av samlingen på en stund, om noen gang.