Unboxing: Debaufre - Csar Stainless White

Vel, da var bildene av boxen fremkalt og det er på tide å avslutte denne posten!

Som nevnt koster boxen 79 dollar og er verdt det, det er en viktig del av hele klokka - ihvertfall slik jeg ser det.

Selv om jeg vet at den blir stående i et skap uten at klokka er i den.

Med boxen følger det også et rem-verktøy og en ekstra rem. Selvsagt er den uten lås slik at jeg måtte bruke 30 dollar til hos dem for å få den i posten.

Vær OBS på at de sender boxen fra USA og klokka fra Sveits, så det blir 2 x gebyrer til posten.no, men er du frekk nok og klager så refunderer de det ene gebyret.

Mye esker, dette er emballasjen til standard boxen:
Debaufre-CsarStainlessWhite9.jpg

Emballasjen til presentation-boxen:
Debaufre-CsarStainlessWhite10.jpg

Boxen i all sin prakt, 20 x 20 cm og 7-8 cm høy. Finerbelagt treverk, virker ikke "juggel" ut men heller ikke Morgan :)
Debaufre-CsarStainlessWhite11.jpg

I dagslys!
Debaufre-CsarStainlessWhite12.jpg

Plass til brosjyrer, bevis etc. i "ryggen" og plass til verktøy, klokka og ekstra rem.
Debaufre-CsarStainlessWhite13.jpg

Mer zoom.
Debaufre-CsarStainlessWhite14.jpg

Enda mer zoom.
Debaufre-CsarStainlessWhite15.jpg

Sponon skrev:
Nav-b uhr er ikke sluttsolgt. Produseres og selges i beste velgående. Riktignok ikke av Debaufre, men av Steinhart. Blir laget limited edition, special edition og nye modeller av nav-b i ny og ne både i 44mm og 47mm, med og uten chronograf. Se på http://www.steinhartwatches.de

Når vi først er inne på Steinhart, så kommer de for øvrig ut med en ny versjon av Triton-modellen i slutten av november. 1000m med helium escape valve. Og dette er faktisk et originalt design og ikke homage. Her er noen bilder av den nye modellen:

3913920974_b39a848d9d_o.jpg

3913921026_be775960e7_o.jpg

3913133761_6f35f087df_o.jpg

3913921224_b2d14048a9_o.jpg

3913133811_3281d42bf2_o.jpg

Har du link til mer info om denne? Jeg tror jeg er litt blind i dag...

Skikkelig kult innlegg!!!
Bra bilder!!

Har to stk Debaufre selv; samme ltd Nav b samt en Nav b auto, begge 47 (48?) mm.
Utrolig bra kvalitet! Har også komplementert med remmer fra søsteren Steinhart. :p