Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger fra alle sammen! Skal gjøre et review etter å ha hatt den en stund for de som eventuelt er interessert i det
@NilsOT.
At klokka skjuler et top grade ETA 2824-2 verk passer meg utmerket for grunner nevnt av
@Kohe321. Tudor gjør heller ingen forsøk på å skjule dette, og det synes jeg er fair.
Hydroconquesten avbildet i førsteposten har også et ETA 2824-2 verk, men elaboré. Driftsikker traktor
Hvis jeg skal klare å finne noe negativt, så er det at begge reimene er korte. Jeg klarer meg akkurat, men det er også det. Har du noe særlig over 19-20 cm rundt håndleddet, så blir det fryktelig snaut. Men frykt ikke, klokka byr opp til reimskifter.
Nå har jeg akkurat bestilt 2 30cm lange natoreimer og en 30 cm lang zulu. Så sitter jeg å funderer på om klokka ville likt ei litt mørkere hirsch knight reim med croco preg og om jeg kanskje skal smelle til med en isofrane i mørkegrønn eller sort.
Er isofrane i militærgrønn innafor på denne? Tenker at sånn funksjonsmessig så må det være perfekt?