Denne fikk jeg ikke med meg, men bedre sent enn aldri. Gratulerer med tøff Seiko, Jacek!
Minuteman Medlem 3. april 2011 Innlegg 6.189 Sted New Jersey, USA 28. mai 2012 #31 Denne fikk jeg ikke med meg, men bedre sent enn aldri. Gratulerer med tøff Seiko, Jacek!
D DoDe Støttemedlem Medlem 11. nov. 2009 Innlegg 1.509 Sted Sandnes 28. mai 2012 #32 Gratulerer med fett ur og WIS status. Må vel være en eller annen rekord å snikksnakke seg til den statusen på så kort tid
Gratulerer med fett ur og WIS status. Må vel være en eller annen rekord å snikksnakke seg til den statusen på så kort tid
Vasbotten Støttemedlem Medlem 20. okt. 2008 Innlegg 334 Sted Harstad 29. mai 2012 #33 Den var lekker, gratulerer
jacek Medlem 3. jan. 2012 Innlegg 2.064 Sted Oslo 29. mai 2012 #34 Vasbotten skrev: Den var lekker, gratulerer Klikk for å utvide... Tusen takk.. DoDe skrev: Gratulerer med fett ur og WIS status. Må vel være en eller annen rekord å snikksnakke seg til den statusen på så kort tid Klikk for å utvide... He he he Takk takk.. KarlFr skrev: Gratulerer med solid kul klokke! Flott! Klikk for å utvide... Takk takk.. Den tåler mye juling..
Vasbotten skrev: Den var lekker, gratulerer Klikk for å utvide... Tusen takk.. DoDe skrev: Gratulerer med fett ur og WIS status. Må vel være en eller annen rekord å snikksnakke seg til den statusen på så kort tid Klikk for å utvide... He he he Takk takk.. KarlFr skrev: Gratulerer med solid kul klokke! Flott! Klikk for å utvide... Takk takk.. Den tåler mye juling..
jacek Medlem 3. jan. 2012 Innlegg 2.064 Sted Oslo 29. mai 2012 #35 Minuteman skrev: Denne fikk jeg ikke med meg, men bedre sent enn aldri. Gratulerer med tøff Seiko, Jacek! Klikk for å utvide... Takk takk Minuteman... Bruker den vær dag på jobb og den får gjenom gå ... Håper du hadde en fin Pinse
Minuteman skrev: Denne fikk jeg ikke med meg, men bedre sent enn aldri. Gratulerer med tøff Seiko, Jacek! Klikk for å utvide... Takk takk Minuteman... Bruker den vær dag på jobb og den får gjenom gå ... Håper du hadde en fin Pinse
Nessuno79 Støttemedlem Medlem 6. mars 2011 Innlegg 3.347 Sted Asker 30. mai 2012 #36 Håper du blir fornøyd med klokka Jacek:0) Blir en anelse vemodig når jeg ser bildene dine her, men men, nå er det rom for noe nytt i allefall.
Håper du blir fornøyd med klokka Jacek:0) Blir en anelse vemodig når jeg ser bildene dine her, men men, nå er det rom for noe nytt i allefall.
G genevereven Medlem 9. juni 2011 Innlegg 171 30. mai 2012 #37 Gratulerer med ny beater! Rubber er deilig