Unboxing: Å rette opp i gamle tabber

Helt magiske bilder! Gratulerer!:)
Takk skal du ha, @Sjø! :)

Befriende og se en så 'enkel' klokke som gjør så mye ut av seg ;)
Nydelig og crisp som du selv sier.....
Du er vel stolt nå:mrgreen:.......Og det med god grunn! Gratulerer så mye.
Takker, @Phenix! Submariner uten dato, og da spesielt fra de tidligere generasjonene, vil for meg alltid være noe av det ypperste innen enkle tool-watches. Skiven har en helt fantastisk harmoni. :)

Nydelig klokke, men ble det ikke dyrt med import? Det er veldig mange Sub's til salgs i Norge.

Joda, det finnes billigere måter å skaffe en Submariner på, men for meg ble det viktigste å finne "den rette" hva gjelder tilstand, en komplett pakke og ikke minst tilsvarende produksjonsår som den jeg solgte i 2012. Da får det heller koste litt ekstra. I tillegg så er det ikke som om markedet her i Norge flyter over av 14060m, og eksemplarer i nær ubrukt tilstand med komplett pakke produsert mellom 2010-2012 er utrolig sjeldne.

Totalprisen ble ca. 100k, og tatt i betraktning prisene som jeg ser eldre, mer slitte, overpolerte og/eller ukomplette eksemplarer går for her til lands, så synes jeg prisen er helt ålreit. :)

Redigert:
Magisk klokke! En av de flotteste og mest anvendelige sub som noensinne er produsert. Elsker det tradisjonelle utseende, den tynne kassa kombinert med den moderne innmaten. Nydelige bilder også som vanlig! Gratulerer!

• Liker
Reaksjoner: Kohe321
Gratulerer så mye :) ! Stor verdi i å heller finne akkurat den klokken du vil ha, kontra å "ta til takke med" noe som er lettere gripbart. Går med noe samme tanker selv på en 16610 :)

• Liker
Gratulerer så mye :) ! Stor verdi i å heller finne akkurat den klokken du vil ha, kontra å "ta til takke med" noe som er lettere gripbart. Går med noe samme tanker selv på en 16610 :)
Tenker likt om 16600;)

@Kohe321: lurer på om ikke jeg er den skyldige kjøperen? Du svarte på en WTB etter 9 min og ca 10 min etter det var klokken kjøpt:) 35’...??!! Dessverre solgt igjen. Men på den lyse siden: den klokka vekket min Sub-interesse!

Redigert:
  • Liker
Gratulerer på etterskudd. Flotte bilder også! Er det brukt mobilkamera eller systemkamera av noe slag? :)