Konklusjonen er vel nå ganske klar. Benytter meg dermed av tråden til å spørre: er ekte LV-klokker av appelerende horlogisk kvalitet? Har ikke sett disse mye omtalt, men de har jo ganske stive priser og da burde de jo være ganske ok
er ekte LV-klokker av appelerende horlogisk kvalitet? Har ikke sett disse mye omtalt, men de har jo ganske stive priser og da burde de jo være ganske ok
Er veldig fornøyd med min LV. Det er en Rolex 116610LV
Skille - (Kule kommentarer og humor er nullstilt) -
Til trådstarter - Konklusjon etter å ha skumlest tråden er: LIGG UNNA!!
tidssonen.no er et kunnskapsrikt og meget behjelpelig saklig internett fora om klokker. Et produkt som er et veldig attraktivt for svindlere. Når 100% av svarene du har fått er: LIGG UNNA!!! så bør du LIGGE UNNA!!! ferdig snakka.
Konklusjonen er vel nå ganske klar. Benytter meg dermed av tråden til å spørre: er ekte LV-klokker av appelerende horlogisk kvalitet? Har ikke sett disse mye omtalt, men de har jo ganske stive priser og da burde de jo være ganske ok
Klokkene (de EKTE) er vel helt på høyde med det meste annet vi diskuterer her inne. Inhouse, tourbillion og minute repeaters Louis Vuitton og Ralph Lauren er vel blant de eneste "motemerkene" som leverer kvalitet så det holder også på ursiden. Ralph Lauren får jo litt hjelp fra Richemont, mens LV sitter jo rett på ganske frekke saker...