Tvunget meg .....Edit: Solgt og farvel med Rolex.

Gratulerer med en sinnsykt rå Rolex. Du har en skrivefeil i innlegget ditt, opplevd kvalitet er 100-0 i Rolex sin favør. Omegaen er flott, men det blir som å sammenligne en Audi A4 og en ferrari.

Og jeg som trodde disse var umulig å oppdrive hos AD her i Norge ;)

Gratulerer så mye. Det skal bli spennende å se om du konverterer.
Takker så mye,ang tilgjengelighet på sub så kom denne inn samme dag,og bare ila dagen var det flere som tegnet seg på. Hos denne AD Lian,så var ny sub på vei in medio jan/feb. BLNR 6 mnd ventetid.
Gratulerer så mye med den skamroste :)
Var selv innom AD'en vår og skulle prøve Sub'en, men fikk høre at den var lagt av til kunde. Så denne kunden var deg... ;)
He,he......Først til mølla osv. Takk for gratulsjoner.
Gratulerer. Nydelig impulskjøp og unboxing i en Toyota (landcr.).
Takker for det.....Imponert over bilkunnskapene dine;)
Gratulerer! Gi den litt tid før du bestemmer deg, det er en klokke som jeg tror vil vokse på deg. Husker jeg hadde en litt lik reaksjon på min første sub (en 14060m), men det snudde rundt og ble en av mine all-time favoritter :)
Kloke ord....Tar det med meg. Takk for gratulasjon.

Ellers takk for hyggelige ord/gratulasjoner fra alle dere andre.

Gratulerer med en sinnsykt rå Rolex. Du har en skrivefeil i innlegget ditt, opplevd kvalitet er 100-0 i Rolex sin favør. Omegaen er flott, men det blir som å sammenligne en Audi A4 og en ferrari.

Påstanden du kommer med der håper jeg var tull. Hvis ikke ønsker jeg en god forklaring på hvorfor Omegaen vil anses som en Audi i forhold til en Ferrari, og hva gjør at Sub er å sammenligne med en Ferrari?

@Timebandit grattis med kult impulskjøp! Jeg er lik deg i dette. Sub må alltid prøves, men selges for ofte ila få dager, nettopp fordi "Ferrari-følelsen" ikke finnes :)

Først og fremst - Gratulerer! Dernest, så forstår jeg godt hva du mener....... Min varte rett under ett år før jeg gikk tilbake til en PO...... ;)

• Liker
Reaksjoner: Phenix