- Medlem
- 13. des. 2012
Gratulerer med en sinnsykt rå Rolex. Du har en skrivefeil i innlegget ditt, opplevd kvalitet er 100-0 i Rolex sin favør. Omegaen er flott, men det blir som å sammenligne en Audi A4 og en ferrari.
Takker så mye,ang tilgjengelighet på sub så kom denne inn samme dag,og bare ila dagen var det flere som tegnet seg på. Hos denne AD Lian,så var ny sub på vei in medio jan/feb. BLNR 6 mnd ventetid.Og jeg som trodde disse var umulig å oppdrive hos AD her i Norge
Gratulerer så mye. Det skal bli spennende å se om du konverterer.
He,he......Først til mølla osv. Takk for gratulsjoner.Gratulerer så mye med den skamroste
Var selv innom AD'en vår og skulle prøve Sub'en, men fikk høre at den var lagt av til kunde. Så denne kunden var deg...![]()
Takker for det.....Imponert over bilkunnskapene dineGratulerer. Nydelig impulskjøp og unboxing i en Toyota (landcr.).
Kloke ord....Tar det med meg. Takk for gratulasjon.Gratulerer! Gi den litt tid før du bestemmer deg, det er en klokke som jeg tror vil vokse på deg. Husker jeg hadde en litt lik reaksjon på min første sub (en 14060m), men det snudde rundt og ble en av mine all-time favoritter![]()
Gratulerer med en sinnsykt rå Rolex. Du har en skrivefeil i innlegget ditt, opplevd kvalitet er 100-0 i Rolex sin favør. Omegaen er flott, men det blir som å sammenligne en Audi A4 og en ferrari.