Tudor heritage Black Bay

Sponsing

Hei, dette var pussig. Jeg har faktisk blitt kontaktet av Tudor for å sponse Black Heritage på en nettside jeg driver. Jeg har direkte kontakt med dem og PR-byrået, jeg kan godt høre med dem om det er mulig å få en god pris? Send meg en PM.

Legger ikke opp nettsiden da jeg er redd for å bli bannet fra forumet :)

Hei, dette var pussig. Jeg har faktisk blitt kontaktet av Tudor for å sponse Black Heritage på en nettside jeg driver. Jeg har direkte kontakt med dem og PR-byrået, jeg kan godt høre med dem om det er mulig å få en god pris? Send meg en PM.

Legger ikke opp nettsiden da jeg er redd for å bli bannet fra forumet :)

Hei
Takker for mange gode innspill, jeg har imidlertid bestemt meg for å selge noen av mine ur og fornye samlingen med ett par Rolex + en PP om lommeboken og Evt salg gjør kontoen fet nok.:eek:

Synes størrelsen gjør den harry. Hadde den vært på størrelse med en sub hadde det vært noe annet.

Legger du den ved siden av en ny type GMT er den litt større, men synes ikke den ser større ut på armen.

Tipper Tudor kommer til å lansere denne i flere farger. 1 i blå og 1 i grønn kommer sikkert neste år.

Skal den virkelig det, eller er det noe du håper på..? For blått kan jo kanskje bli enda kulere, selv om den absolutt er fin i rød også.

Jeg leste det på på nett:D På en eller annen artikkel om Pelagos og BB. Husker ikke hvilken men skal legge ut link om jeg kommer over den igjen.