Selges/byttes Tudor Heritage Black Bay (Smiley med rose-logo / ETA-urverk) vurderes solgt/byttet

Medlem
7. jan. 2016
Sted
Akershus
Hei,

Jeg vurderer å selge min Tudor Heritage Black Bay (ref 79220R) da den ikke blir brukt så mye.
Den selges komplett med boks, papirer og sertifikat med kjøpsstempel.
Klokken kommer også med original lenke og Tudor stoffbånd (enkel versjon av NATO-strap).

Klokken ble originalt kjøpt hos Askeland i Stavanger i 2013, men kjøpt av meg fra GG her på forumet i 2017.

Jeg vil si klokken er i god stand og holder tiden etter hva man kan forvente mot alder.
Den ble levert inn for service hos Bjerke i Oslo i 2024, men etter en sjekk mente de det ikke var nødvendig med service og frarådet dette. Derfor ble kun justering, pakningsbytte og trykktest gjennomført. (har dette skrifltig, samt kvittering på utført jobb)

Den har vært sporadisk i bruk og har derfor normale bruksmerker.

Les gjerne mer om klokken her: https://millenarywatches.com/tudor-black-bay-79220r/

Klokken ligger ute på Finn, og jeg har prismessig lagt meg der jeg ser andre ligger ute på Finn.no og lavt mot Chrono24 (medberegnet mva). Setter TS-pris litt lavere til 36 000 35 000, men kom gjerne med fornuftige bud. Tar gjerne en hyggelig klokkeprat også.

Selger heltst med fysisk oppmøte hos meg i Lier eller annen plass vi enes om i nærheten.
Jeg kan til nød sende med sporet postpakke på kjøpers risiko.
Penger må være på konto før overlevering eller pakke sendes.
Jeg foretrekker derfor Vipps eller straksbetaling.

For en trygg handel forutsetter jeg at vi skriver en kjøpskontrakt som signeres med BankID. Jeg kan dekke kostnad for dette selv. (44 kroner p.t.)
(https://www.forbrukerradet.no/kontrakter/ting/kjop-av-ting/)

Vedlegg

• TUDOR_BB_ETA_11.jpg
    TUDOR_BB_ETA_11.jpg
    144,6 KB · Visninger: 0
  • TUDOR_BB_ETA_1.jpg
    TUDOR_BB_ETA_1.jpg
    201,4 KB · Visninger: 0
  • TUDOR_BB_ETA_2.jpg
    TUDOR_BB_ETA_2.jpg
    190,3 KB · Visninger: 0
  • TUDOR_BB_ETA_4.jpg
    TUDOR_BB_ETA_4.jpg
    130,9 KB · Visninger: 0
  • TUDOR_BB_ETA_5.jpg
    TUDOR_BB_ETA_5.jpg
    122,3 KB · Visninger: 0
  • TUDOR_BB_ETA_6.jpg
    TUDOR_BB_ETA_6.jpg
    116,4 KB · Visninger: 0
  • TUDOR_BB_ETA_7.jpg
    TUDOR_BB_ETA_7.jpg
    118,1 KB · Visninger: 0
  • TUDOR_BB_ETA_8.jpg
    TUDOR_BB_ETA_8.jpg
    130,5 KB · Visninger: 0
  • TUDOR_BB_ETA_9.jpg
    TUDOR_BB_ETA_9.jpg
    163,7 KB · Visninger: 0
  • TUDOR_BB_ETA_3.jpg
    TUDOR_BB_ETA_3.jpg
    138,3 KB · Visninger: 0
Redigert:
Gikk visst bare an å laste opp 10 bilder. Her er baksiden av klokka også.

Vedlegg

• TUDOR_BB_ETA_10.jpg
    TUDOR_BB_ETA_10.jpg
    147,4 KB · Visninger: 0
Bump. Har fått en del bytteforslag, men dessverre ingen som har vært aktuelle til nå. Jeg ønsker i hovedsak rent salg her, men send meg en melding hvis du du har noe spennende å bytte, så skal jeg alltid vurdere det. :)

Redigert: