Tudor GMT - opplevd størrelse

Medlem
22. mars 2015
Innlegg
821
Hei,

På noen av bildene jeg har sett av tudor sin GMT, ser denne ut til å bære betydelig større enn for eksempel en submariner med maxi case. Er det noen som har noen egne betraktninger rundt dette av de som har/har hatt dette uret?

Bilder har en lei tendens til å lyve avhengig av vinkel og avstand til kamera.
 
Jeg har begge og kan bekrefte at Tudor GMT er betydelig større. Kassen på Tudor er tykkere, men kanskje det en legger mest merke til er at lenken på Tudor ikke har like mye innsving som Rolex ved låsen. Derfor virker Tudor GMT på lenke betraktelig større enn Sub med Maxikasse og lenke.

Har ikke begge klokkene foran meg, så får ikke tatt bilder, men Tudor virker og er mye større.
 
  • Liker
Reaksjoner: svimtapp
Jeg har begge og kan bekrefte at Tudor GMT er betydelig større. Kassen på Tudor er tykkere, men kanskje det en legger mest merke til er at lenken på Tudor ikke har like mye innsving som Rolex ved låsen. Derfor virker Tudor GMT på lenke betraktelig større enn Sub med Maxikasse og lenke.

Har ikke begge klokkene foran meg, så får ikke tatt bilder, men Tudor virker og er mye større.
Thanks!
 
Hvis du er ute etter en litt nettere pepsi, kan kanskje denne være noe?


Screenshot_20190727-100058_Gallery.jpg
 
Har eid en tidligere. Opplevde at den var veldig topptung, og bærte større for min del enn en explorer ii 216570 rundt håndleddet. Noe annet jeg opplevde var at den kunne brukes som våpen, for den er rett og slett "large and in charge"