Legger ut denne BB GMT-en (norsk 2018, komplett) jeg kjøpte nylig for en uke sida av en GG da den i ettertid har vist seg å bli utkonkurrert av min trofaste Seamaster, og jeg ikke vil at en så fin klokke skal gå ubrukt hele tida. Om det skulle komme til bytteforslag (opp eller ned) er det Omega, Panerai, GS, IWC, Rolex, Zenith, Oris, Cartier, JLC eller Glashütte Original som gjelder, der JLC, GS, Oris, Cartier, Omega, OP39, Explorer I/II, DJ med glatt bezel og IWC prioriteres spesielt. Legger denne ut nærme det prispunktet jeg kjøpte den på, pluss litt tillegg for premium skinnreima fra Jacobsen som jeg satte på.
Klokka har fått datoproblemet server av forrige eier, og jeg er da andre eier. Klokka er i veldig fin stand, men noen hairlines er å finne på lenke.
Da det ikke haster å selge den, legger jeg meg på 35000/38500 kr for salg og bytte, henholdsvis. Ta gjerne kontakt for flere bilder eller en uforpliktende F2F visning i Oslo/Strømmenområdet. Klokka kan også godt sendes, mot at kjøper dekker frakt og erkjenner risiko.
Har kun gode referanser å vise til, og ønsker å beholde det slik.
Klokka har fått datoproblemet server av forrige eier, og jeg er da andre eier. Klokka er i veldig fin stand, men noen hairlines er å finne på lenke.
Da det ikke haster å selge den, legger jeg meg på 35000/38500 kr for salg og bytte, henholdsvis. Ta gjerne kontakt for flere bilder eller en uforpliktende F2F visning i Oslo/Strømmenområdet. Klokka kan også godt sendes, mot at kjøper dekker frakt og erkjenner risiko.
Har kun gode referanser å vise til, og ønsker å beholde det slik.
Redigert: