Avsluttet Tudor Black Bay Fifty-Eight

Medlem
3. okt. 2014
Innlegg
841
Trodde ikke dette skulle skje så fort, men selger altså min BB58. Må vel inntil videre innse at jeg ikke er kurert av flippesyken, og andre ting frister.

Klokken ble "hentet ut" hos Bjerke 12.09 2018 av forrige eier, og har vært i mitt eie ca 6 uker. På den tiden har den vært forsiktig brukt i rotasjon med andre klokker. Noen uskyldige bruksmerker har den fått, har forsøkt å vise disse på bildene. Noe hairlines samt en liten ripe i polert overflate på sidene. Lite merke i børstet overflate på lugs samt noen små merker på kanten av 2 lugs. Merker etter remskifte på bakside. Hairlines og noe merker på lenke og spenne.

Klokken går meget fint og er målt til ca +2 sek/24t. Medfølger det den ble levert med.

Setter minstepris til kr 30.000,-
Minste budøkning kr 100
Evt frakt kommer i tillegg.
Auksjonen avsluttes onsdag 19. sept. kl 20:00

thumb_DSCF1150_1024.jpg


IMG_2693.jpg


IMG_2695.jpg


IMG_2694.jpg


IMG_2697.jpg


IMG_2696.jpg


IMG_2699.jpg
 
Redigert:
EDIT: Etter en uforutsatt nyhet om dagens nylig ankommede 116500 fra Bjerke, har jeg blitt enige med @dr4ugen og @Jon Henrik om å trekke mitt bud. Håper noen andre skjønner hvor fet klokke dette er og legger inn bud på direkten slik jeg gjorde da jeg så auksjonen ;) Takk til eier av klokken for forståelsen, kudos!

Lykke til ;)
 
Redigert: