Meget flott og velholdt, ingen synlige bruksmerker utenom en veldig liten stripe på låsen(spennen).
Den ble kjøpt ny av meg hos Askeland(Stavanger) i Juli 2019 og har derfor full norsk garanti med de fordelene det medfører.
Klokken er justert av Askeland og går eksepsjonelt nøyaktig ca. -2 sekunder i uken, noe som er langt bedre enn hva COSC-setifiseringen tilsier (+6/-4 sekunder i døgnet).
Klokken har aldri blitt badet med eller blitt brukt i saltvann.
Den kommer med en original Tudor lærrem og en original Tudor natorem, disse er knapt brukt.
Videre legger jeg med 3 stk(uoriginal) gummiremer(med 2 stk bronselåser) og en lærrem(uoriginal), liker disse remene bedre enn de originale.
Spec
Diameter: 43mm
Kasse: Bronze
Glass: Ripefritt Safirglass
Urverk: Automatic MT5601(Tudor Manufacture)
Driftsreserve: 70 timer
Vanntetthet: 200
Pris: 25000, ingen bytter
link til noen som tar bedre bilder enn meg
black-bay-bronze
Kun forhåndsbetaling(penger på konto), sendes på kjøpers egen regning og risiko
Den ble kjøpt ny av meg hos Askeland(Stavanger) i Juli 2019 og har derfor full norsk garanti med de fordelene det medfører.
Klokken er justert av Askeland og går eksepsjonelt nøyaktig ca. -2 sekunder i uken, noe som er langt bedre enn hva COSC-setifiseringen tilsier (+6/-4 sekunder i døgnet).
Klokken har aldri blitt badet med eller blitt brukt i saltvann.
Den kommer med en original Tudor lærrem og en original Tudor natorem, disse er knapt brukt.
Videre legger jeg med 3 stk(uoriginal) gummiremer(med 2 stk bronselåser) og en lærrem(uoriginal), liker disse remene bedre enn de originale.
Spec
Diameter: 43mm
Kasse: Bronze
Glass: Ripefritt Safirglass
Urverk: Automatic MT5601(Tudor Manufacture)
Driftsreserve: 70 timer
Vanntetthet: 200
Pris: 25000, ingen bytter
link til noen som tar bedre bilder enn meg
Kun forhåndsbetaling(penger på konto), sendes på kjøpers egen regning og risiko
Redigert: