Trenger hjelp til å velge.......

Ja, jeg må takke for all hjelp.... Dessverre har vel ikke valget akkurat blitt noe enklere! Jeg hadde i dag bestemt meg for Breitlingen, da jeg lenge har vært "super-hypp" på akkurat denne. Flere ganger har jeg vært på nippet til å bestille eller kjøpe nettopp denne klokken. Med andre ord er det en etterlengtet klokke og en jeg i motsetning til doxaen, ikke har hatt tidligere.

Dessverre var valget av film i kveld ikke helt upåvirket av min kjøpelyst....

Endte som noen kanskje har klart å gjette opp med "Sahara", hvor tilfeldigvis Dirk Pitt bærer nettopp denne klokken:
Sahara-Doxa1.jpg

Med andre ord, er jeg ikke lenger like sikker på at det blir en Steelfish... argh!! Decisions, decisions....

Solgte du ikke nettopp en Steelfish?
Solgte du ikke nettopp en Doxa?!

Altså.. Var det eneste du tidligere bommet på fargevalg og andre underordnede elementer? :)

Jeg hadde valgt en Panerai! :cool:

Hehe.... jeg solgte en doxa... det er korrekt! Men ingen steelfish! Det var en skyland :)

Uansett tror jeg nok det ligger an til en breitling, og ja, det hadde blitt en Panerai om jeg hadde sett SMES sin salgsannonse litt tidligere. Istende må jeg vente på at Bjerke får inn "min" Panerai. De sier nemlig at Panerai er utsolgt fra fabrikken og at jeg derfor ikke får min før den nye serien slippes :( Men jeg har allerede betalt inn et lite depositum, så Panerai blir det, så fort de får r@#& i gir!

Ellers er jeg for tiden kjøpe-kåt og trenger noe nytt før Paneraien kommer!