Trenger en vanntett høstjakke/frakk/parka

Belstaff Roadmaster med avtagbar undervest har gjort jobben for meg siden 2012. Dette er riktignok oil skin, men jeg er strålende fornøyd og kommer til å kjøpe denne igjen når den slites ut.
Forøvrig ser den bare finere og finere ut år for år etterhvert som den patineres. Likevel er det viktig å vokse den med jevne mellomrom.

Redigert:
Redigert:
Eg har brukt Hugo boss sin regnfrakk av og til i meir casual anledninger og eg har ei barbour oilskinn jakke. Hugo boss frakken er veldig god og passe varm , men mangler hette. barbour jakka er veldig kald så den passer best på litt varmere høst og vårdager, også den mangler hette . Eg kunne godt tenkt meg ei jakke med hette som er varm nok for vinteren.

Skal sjekke litt på scandinavian og swims

Redigert:
Jeg tror nok alle tre dekker behovet godt, men hvilken som har best passform må du avgjøre selv. Jeg hadde nøyaktig samme problemstilling som deg, men endte opp med Scandinavian Edition da snittet på denne var så sinnssykt mye penere på meg enn de to andre. Da ble valget brått veldig enkelt!

Jeg tror nok alle tre dekker behovet godt, men hvilken som har best passform må du avgjøre selv. Jeg hadde nøyaktig samme problemstilling som deg, men endte opp med Scandinavian Edition da snittet på denne var så sinnssykt mye penere på meg enn de to andre. Da ble valget brått veldig enkelt!

Skjønte ikkje helt størrelsene deira på nett . Rekner med det er halve plagget. Liker det helst når produsentene oppgir omkrets og lengde på kroppen som skal inn i .
kordan opplever du den i str ?

Skjønte ikkje helt størrelsene deira på nett . Rekner med det er halve plagget. Liker det helst når produsentene oppgir omkrets og lengde på kroppen som skal inn i .
kordan opplever du den i str ?

Helt normal og tilsvarende som de andre, men jeg syntes som sagt snittet er litt annerledes :)

Private White’s Ventile Cotton Jackets , water/wind proff. Made in England, good price. Clean classic lines. Mackintosh’s mac in Loro Piana storm system wool cloths are also great options, but they tend to be narrow around the shoulders.

Digger snittet på Johnny Love jakkene.

Har blant annet en vanntett ulljakke derfra.
Ull med 10000mm vannsøyle som faktisk fungerer er kult...

• Liker
Reaksjoner: Preacher