Trenger double monks

Medlem
5. sep. 2013
Innlegg
439
Sted
Bergen
Noen som vet om norske nettbutikker som har inne brune double monks ca str.44? Helst rund captoe.
Kunne bestilt fra herringshoes, men tør ikke stole på at de er fremme til 17.Mai og at jeg treffer på størrelse ved første forsøk.

2k tops.
 
Skomaker dagestad har loake. Jeg måtte ned en strl. Ring han idag. Vet han er på jobb siden jeg har avtale der selv.
 
20% på Carmina på den sjappa i Vikaterrassen som skal legge ned (husker ikke navnet men den figurerte i "dagens kjøpetips" her om dagen). De hadde en dobbelmonk i 8 utstilt, vet ikke hva som evt finnes på lageret. 3750 -20% tror jeg det var.
 
Surfet litt rundt og tok en tur i byen i dag, men fant lite.
Bortsett fra disse. Lottusse Pensko - brun - Zalando.no
Så i god TS-ånd måtte jeg strekke budsjettet litt.:)
Håper de blir bra, noen som har erfaringer med merket?


Lottusse er bra, har et par (som ikke er double monks) som holder godt ved normal bruk og vedlikehold.

Håper du legger ut noen bilder når du får de, med en liten kommentar også:)
 
Takker for tips ellers allesammen, men jeg har ikke tid til å trekke østover for å handle sko i dag. :p

Rapport kommer. :)
 
Da var de kommet. Kjempeflotte sko, men selvsagt for store og andre størrelser er utsolgt. :(
 
Sko må prøves, kommer aldri til å handle på nett hvis det ikke er sko du har fra før av.
Tom

+1 Prøvde meg på et sikkerstikk for litt siden, stakk innom en sjappe og plukket med meg et tilbudspar uten å prøve. Dette fordi jeg hadde en annen modell fra produsenten med identisk lest fra før. Så glippet de i hælen, jeg måtte tilbake og ta et halvnummer ned. (Nå skal der sies at "straffen" er en lengre innkjøringsperiode for disse nye.)
 
Begredelig utvalg her i byen, så det blir litt hit and miss av og til. Men nå har heldigvis de fleste fri retur.