Tråden "Yrkesundersøkelse" kommer til stadighet opp under "Nye innlegg"

Det er vel noen som har svart på undersøkelsen? Da kommer den vel opp eller? Jeg svarte også på den når jeg så den =)
 
Ja, det var forsåvidt det som var spørsmålet, om det er sånn det fungerer.
 
Og jeg trodde det bare var Rosup som har skrivekløe. Edit: Han har det, men i flere andre tråder... ;)

Men kunne vi fått en funksjon med "ignorer tråden"? Det er så stort volum om dagen og når man søker på "Nye innlegg" er det ofte de samme som kommer opp hele kvelden.

I samme omgang kanskje "favoritt tråd" slik at man har enkel tilgang til de trådene som er et must å lese.

Admin?

Det er mulig det finnes allerede, men at jeg ikke har funnet frem til det. Er på flere andre forum.
 
Har fikset ulest innlegg ved stemmeavlegging på poll.

Når det gjelder diverse plugins er det ønskelig å holde dette på et minimum, da dette ofte skaper krøll med forumsoftwaren når denne oppdateres. Det er derfor heller ønskelig å prioritere stabilitet og sikkerhet.
 
Har fikset ulest innlegg ved stemmeavlegging på poll.

Når det gjelder diverse plugins er det ønskelig å holde dette på et minimum, da dette ofte skaper krøll med forumsoftwaren når denne oppdateres. Det er derfor heller ønskelig å prioritere stabilitet og sikkerhet.

Med tanke på hvordan tapatalk oppfører seg har hvertfall ikke jeg noe problem med å forstå det! :p