Top Gear Live kommer til Oslo

Medlem
6. sep. 2010
Innlegg
550
Sted
Oslo
"Top Gear Live kommer til Oslo 24.-27. mars neste år. Jeremy, Richard og James vil fyre i gang tidenes live show basert på verdens mest populære bilprogram. Billettsalget starter neste uke, hvor det blir er ikke bestemt. Lyst til å være førstemann i køen når billettsalget åpner? Da kan du følge oss på vår facebook-side på facebook.com/topgearliveoslo, der kommer all informasjon først."

Gleder meg som et lite barn:)

Noen andre som skal dit?
 
Det kunne jeg godt ha tenkt meg! Er ikke noe særlig interessert i bil, men Top Gear er noe med det festligste jeg ser på! Må følge med på dette....
 
Selv om jeg kjører Skoda er jeg rimelig glad i Top Gear, hadde vært gøy å få med seg :D
 
Selv om jeg kjører Skoda er jeg rimelig glad i Top Gear, hadde vært gøy å få med seg :D

+1 (dog min mors skoda)

Har meldt meg på mailinglista så jeg kanskje får vite hvor og når man kan kjøpe biletter.
 
hvis man blir medlem på facebook-siden facebook.com/topgearliveoslo får man også muligheten til å vinne billetter. De skal visst trekke noen heldig vinnere der!
 
Lørdag kl15 :) Hvilket billettalternativ gikk folk for? Gull er jo blitt populært her inne :p
 
Blei sølv her gitt, fikk ikke 2 billetter ved siden av hverandre på gull-rekka, så da utgikk det. Av erfaring ser man godt også oppe i høyden på sølv-plassene, men jeg må innrømme at jeg blei litt skuffa når jeg ikke fikk gull-plasser :/

Får bruke de 500 kronene jeg sparte på billigere billetter på noe godt i glasset før showet :)
 
Var litt seint ute så ble sølv til lørdag kl 12. Ikke førstevalget på verken billettype eller tidspunkt, men bedre en ingenting!
 
Jeg må vel innrømme at jeg er litt skuffet. Gutta var morsomme og noen av stuntene var kule, men alt i alt ikke mer enn helt ok.

Det er liksom ikke så stas og se på fete biler fra avstand når alle kan prøvesittes hos Autostrada...
 
Jeg må vel innrømme at jeg er litt skuffet. Gutta var morsomme og noen av stuntene var kule, men alt i alt ikke mer enn helt ok.

Det er liksom ikke så stas og se på fete biler fra avstand når alle kan prøvesittes hos Autostrada...

Må si meg enig med Mogens her. Showet var ikke hinsides - og det var helt klart veeeldig planlagt alt som kom til å skje (foruten at den ene stuntkjøreren klinket inn i den andre Ford Focus RS'n ved lukeparkering i fart..). Alt i alt en grei opplevelse som var artig å ha fått med seg, men ikke noe jeg hadde gått "mann av huse" for.