Tips verksted - Audi 2003 modell OSLO/Omegn

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Innlegg
5.101
Sted
Bærum
Hei.

Har en eldre audi som trenger service pluss pluss... PLUSS... :(

Møller er uaktuelt (mener ikke å fornærme noen, men come on, bilen er snart ti år gammel...).

Noen som har tips til ok og RIMELIG verksted i Osloområdet som kan skru på merket? :)



Mvh

Greg
 
Litt usikker på "rimelig" men s-sentrum i nabolaget ditt er i hvert fall flinke på å skru biler med ringer.
 
Har god erfaring med Snap Drive Majorstua. Tror det var snakk om bortimot halv pris på reg reim bytte kontra Møller.
 
diy-car-repair-and-maintenance-copy.jpg


Dette er jo peanuts når du er vant til bittebittesmå klokkedeler, Greg ;)
 
Takk for tips. Den på stabekk tror jeg er dyr. Ikke for å være kjip - eller, jo forresten, hvem er det jeg prøver å lure, her er det billig som gjelder... :) Jensen har jeg prøvd før, med god erfaring, la ut denne forespørsel fordi jeg kanskje tror på julenissen ;) Men når det kommer til bil, er jeg under middels interessert, og da blir det som det blir... Mulig jeg ringer Jensen til uken :)
 
Har du sjekket ut merkeverksteder på andre siden av grensen? Vet om flere som har spart latterlige summer på større inngrep...
 
Har du sjekket ut merkeverksteder på andre siden av grensen? Vet om flere som har spart latterlige summer på større inngrep...

Jeg er en av dem som bruker merkeverksted over grensen.

Jeg har brukt samme verksted på de siste tre bilene (5 år) og er kjempefornøyd.

Men Greg spurte om tips i Oslo regionen......... ;)
 
Brukte lenge Sverige - det var da jeg jobbet turnus, slik at jeg tok det på dager jeg ikke jobbet. Det går i hvert fall en hel arbeidsdag, så man må ta med det i regnestykket også ;) Selv med harryhandel på kjøpet da.
 
Det er jo også mulig å bruke f.eks Anbudstorget og lignende til verkstedtjenester. Da får du i teorien flere tilbud fra verksteder, og kan velge det rimeligste. Jeg har ikke noe erfraring med dette selv, vel og merke.....
 
Ferdig servet og fikset... Ble Røa, bra pris og ikke minst superrask ekspedering...