Tips til skjorte og lommetørkle

Medlem
20. nov. 2011
Innlegg
915
Sted
#strapsbyruus
Hei! Jeg er forlover i et bryllup til sommeren og trenger noen tips. Har kjøpt meg en mørk blå dress til anledningen og har sorte sko og belte. mørkt blått (noen grader mørkere enn dressen) halvsmalt slips har jeg og. Bør jeg som forlover ha en konservativ hvit skjorte og hvitt lommetørkle eller kan jeg sprite opp antrekket med en lys blå skjorte og et lommetørkle i en litt sprek farge?
 
Ser ikke problemet med å sprite opp litt. Når alt det andre matches såpass bra, så er det jo lov å være litt frekk med fargevalg av hvertfall tørkle. Matche tørkle med knappene på skjorten?
 
De dårlige nyhetene først: som forlover skal du kle deg korrekt. Det vil si at hvis antrekket er mørk dress, har du to valg i skjorte: hvit skjorte, og feil skjorte.

De gode nyhetene er at dersom du er ulastelig antrukket ellers, kan du definitivt gjøre noe utav lommetørkleet. Og dersom du skal ha mørkt blått slips - som jeg egentlig synes er litt for mørkt og trist for et bryllup - så burde du velge et sprekt lommetørkle. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher