Tips til klokke i påvente av Submariner

Personlig ville jeg ha valgt gammel Seadweller - litt mer spesiell.

Har en Monaco som jeg er veldig godt fornøyd med i rotasjon med sports og dykkerur. Ulempen med Monacoen er at du kanskje ikke har lyst til å selge den når Rolexen er i hus ;)

Personlig har jeg aldri skjønt helt greia med Sea-Dweller, jeg syns bare det er et minus at den er tykkere.
Hvis man vil ha noe som er mer spesielt, ville jeg heller valgt f.eks en LV.

Det skal sies at jeg aldri har hatt en SD på amen.. Det kan godt hende jeg blir solgt da ;)

Hverken ny eller gammel SD har overbevist på armen min. Ny, dssd er for stor for meg. Kanskje etter noen år med trening :p. Gamle SD er fin, men trykker ikke på nok knapper i forhold til 16610en min.

Ang ventepølse, brukt monacco eller brukt speedy er nok det safeste i mine øyne, de får du begge solgt uten å tape så mye, om noe overhodet.

Nye subbene er forøvrig en helt annen klokke enn de gamle. Jeg sliter med både 16610en og exp2en etter at jeg kjøpte 11610lven i desember. Det er en følelse av forskjell som bare må oppleves :).

bilde-10.jpg

Her er min Sub-C kjøpt i desember. Helt fantastisk kvalitetsfølelse på den :D :D :D

Sjarm eller ikke.... jeg vet ikke, jeg føler at jeg har på meg en 20+ år gammelt designet klokke når jeg har på meg 16610'en min :p. Dette er selvsagt på godt og vondt, men 116610LV'en gir meg en følelse av å ha på en klokke som er mer "riktig" i forhold til både illusjonen rundt merket og ikke minst hva jeg betalte (og hvor j****la mye jeg jobbet for det) for den ;).

Men glad jeg har begge i boksen min!

Takk for svar alle sammen!

Ser ut til å være enighet om at Speedy eller Monaco er det safeste valget, når jeg i tillegg liker disse to veldig godt faller jeg nok ned på en av dem.

Fortsett gjerne å kom med erfaringer/tips samt linker og bilder, morsomt å se hvordan klokkene er på armene deres!