timegrapher "leketøy?" for de fleste... iphone/android

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Innlegg
5.101
Sted
Bærum
Kom over omtale av dette på nett. Er for iphone. Siden jeg har android selv, ga et søk meg denne som et alternativ.

Jeg har ikke fått testet den selv enda, men omtale på nett kan tyde på at det på de mest stillegående klokkene muligens må tas av baklokk.

En kul gadget er det uansett.

God jul :)
 
Leketøy! Bortkastede penger!:mad:
Anbefales ikke, det eneste Kello klarer er å vise frekvens, noen timegrapher er det ikke.
Uansett hvordan jeg har prøvd, så blir det kun vist en melding om ustabilt signal.
 
Kul sak. Får den ikke til å virke på klokken jeg har på meg akkurat nå. Får prøve når jeg kommer hjem.
 
Jeg har hørt at disse skal virke godt "til sitt formål". Måler sekunders avvik pr døgn.

Kult. Ja det er en forskjell på dette og en ordentlig timegrapher, men kult og nyttig leketøy? Helt klart!

Kjedelig at den ikke finnes til Windows Phone! (enda!)

:cool:
 
Leketøy! Bortkastede penger!:mad:
Anbefales ikke, det eneste Kello klarer er å vise frekvens, noen timegrapher er det ikke.
Uansett hvordan jeg har prøvd, så blir det kun vist en melding om ustabilt signal.

Har brukt den en del men sluttet, finner som du skriver frekvensen og får til tider signal - i et stille rom uten forstyrrelser (vært heldigere på iPad enn iPhone - uklart om det er tilfeldig)
Når jeg først har signal så varierer avvik noe og jeg ville ikke stolt veldig på resultatet. Kan sikkert gi en pekepinn ved store avvik.
 
Tester en app bed navn 'twixt' fra AppStore nå. Der tar man snapshot av urskiven og markerer center, kl 12, timeviser, min og sekund. Man kan så ta et nytt bilde f. Eks 24t senere og gjøre merkingen på nytt, man får da opp hvordan klokka går. Artig app. Den fungerer, men gir sikkert rom for noe unøyaktighet. Ettersom man må gjøre merkingen med fingrene på touchskjermen - les pølsefingerproblem:)