The missing link

Takk takk alle sammen. Jeg angrer fortsatt ikke, hehe. Har vært litt av og på i to dager nå, og i morgen blir første hele dag med deskdiving. Får en del kommentarer på klokkebruken min, men denne burde være anonym nok til å gå relativt upåaktet hen. Fint å ha noe som hvisker stille når en del av det andre roper og skråler.

Inntrykket så langt er godt. Hadde foretrukket at de hadde droppet lume - når det er så sparsommelig brukt kan man likesågodt ikke ha noe. Og så knirker lenka bittelitt. Tror nok jeg setter denne over på lærrem. Noen som har tips til en rem som kunne vært fin på? (19mm lug width er litt bummer siden jeg har remmer i 18 og 20mm liggende.) Kanskje noe spenstig Nato kunne vært fint til sommeren igjen..?

Forresten så må jeg si at Longines syns jeg får for lite oppmerksomhet. Kanskje ikke verdens mest spennende urverk, Swatch som de er, men god historie, utrolig mye flott og ofte egenartet design og bra priser. Dagens reklame. :)

Redigert:
Gratulerer med flott Longines. Jeg har også sansen for deres historie og mange tidligere spennende urverk. Nå om dagen tror jeg de holder seg litt i skyggen for storebror i Swatch konsernet, Omega (og Breguet).