Gratulerer :)
Auto Winder Medlem 6. juni 2012 Innlegg 1.301 Sted Sørlandet 24. jan. 2015 #17 PepsiMax skrev: Lekker Nydelig farge på skiva. Klikk for å utvide... Sloppmann skrev: Flott skive på den! Grattis Klikk for å utvide... Preben Lidi skrev: Hm, gratulerer Klikk for å utvide... farge skrev: Hehe. Du kan jo kjøpte to endeledd og en clasp til, så har du en ekstra lenke Klikk for å utvide... Phenix skrev: Grattis med super Nice klokke. Likte den meget godt. Flott valg av farge på skiva. Klikk for å utvide... UJU skrev: Gratulerer! Gøy med noe litt utenom det vanlige. Klikk for å utvide... kjetil_s skrev: Gratulerer med ny hund Klikk for å utvide... Kastra10 skrev: Gratulerer Klikk for å utvide... Tusen takk alle sammen
PepsiMax skrev: Lekker Nydelig farge på skiva. Klikk for å utvide... Sloppmann skrev: Flott skive på den! Grattis Klikk for å utvide... Preben Lidi skrev: Hm, gratulerer Klikk for å utvide... farge skrev: Hehe. Du kan jo kjøpte to endeledd og en clasp til, så har du en ekstra lenke Klikk for å utvide... Phenix skrev: Grattis med super Nice klokke. Likte den meget godt. Flott valg av farge på skiva. Klikk for å utvide... UJU skrev: Gratulerer! Gøy med noe litt utenom det vanlige. Klikk for å utvide... kjetil_s skrev: Gratulerer med ny hund Klikk for å utvide... Kastra10 skrev: Gratulerer Klikk for å utvide... Tusen takk alle sammen
Consigliere Støttemedlem Medlem 7. mars 2014 Innlegg 4.747 24. jan. 2015 #18 Gratulerer med en annerledes og spennende klokke!
Pasop Medlem 28. jan. 2014 Innlegg 899 Sted Ytre Enebakk 25. jan. 2015 #19 Gratulerer med flott klokke.
Hvalrossen Støttemedlem Medlem 25. feb. 2012 Innlegg 1.563 Sted Oslo 26. jan. 2015 #20 Kul! Gratulerer!
lantin Moderator Medlem 29. okt. 2013 Innlegg 1.448 Sted Oslo 27. jan. 2015 #21 Bølletøff! Hvordan er lumen?
Auto Winder Medlem 6. juni 2012 Innlegg 1.301 Sted Sørlandet 27. jan. 2015 #22 Consigliere skrev: Gratulerer med en annerledes og spennende klokke! Klikk for å utvide... Pasop skrev: Gratulerer med flott klokke. Klikk for å utvide... Hvalrossen skrev: Kul! Gratulerer! Klikk for å utvide... Takk takk takk lantin skrev: Bølletøff! Hvordan er lumen? Klikk for å utvide... Takk for det @lantin. Lumen er god, et hakk eller to under Seiko's Monsterlume, men absolutt ikke noe å klage over. Jeg skal se om jeg får tatt noen lume-bilder etterhvert også... Redigert av en moderator: 22. mai 2015
Consigliere skrev: Gratulerer med en annerledes og spennende klokke! Klikk for å utvide... Pasop skrev: Gratulerer med flott klokke. Klikk for å utvide... Hvalrossen skrev: Kul! Gratulerer! Klikk for å utvide... Takk takk takk lantin skrev: Bølletøff! Hvordan er lumen? Klikk for å utvide... Takk for det @lantin. Lumen er god, et hakk eller to under Seiko's Monsterlume, men absolutt ikke noe å klage over. Jeg skal se om jeg får tatt noen lume-bilder etterhvert også...