Thank god for driver extension

Stemmer i med "helt innafor dette her ja!";) og ser ikke heeelt hvordan man kan bli støtt av dette, men men

IMG_0495.JPG

Selvironi man må ha også: Bare usikker folk nekter seg selvironi;)

Men jeg har nok sett dette tryne på noen plass...:mrgreen:

Jeg vil gå så langt som å si at dette er stor kunst. Men du får et lite trekk for at du ikke også har lagt gullkjedet utenpå jakken, alle vet da at de virkelig spa skløttene kun faller for kombinasjonen Rolex + Fett gullkjede (+ volvo 240 + wunderbaumsamling)

Takk for oppklaring. Jeg har kjørt hardt på de første elementene, uten at ungjentene på treningssenteret har virket særlig imponerte, snarere tvert imot etter besøksforbudene å dømme. Men så er det altså kjøretøyet som har vært feil. Nå selger jeg gamliskjerren og kjøper en spenstig 240 istedet, så tenker jeg det blir varmgang i vaffelen.

[URL=http://s597.photobucket.com/user/ottoboxer/media/P4150052.jpg.html][/URL]

Dette greie om kvinner med mannlig klokker eller mannlig skjorte som er antatt som "hot" : Vil jeg personlig aldri forstå...

Jeg er tydeligvis ikke WIS nok, for hvem bryr seg om klokka på den dama. Jeg er bare en mannegris med interesse for klokker. Aka en MIK og ikke WIS.

Apropos damer og "driver extension": Er det noe med menn og biler ute og går her?