- Medlem
- 5. okt. 2012
Skal fly fra UK til Bergen i neste uke og da skal man teste seg selvsagt. Det er to tester som norske myndigheter godtar, såkalt PCR test eller Antigen Rapid test. Denne skal taes max 24 timer før avreise. En ting er at flere av disse testene lover svar "innen 24 timer". Det kan være problematisk dersom svaret kommer tett opp til 24 timer for man tar gjerne denne testen noen timer før man skal fly, eller dagen før, jeg blir usikker... Men går ut fra at dersom man tar testen på flyplassen kvelden før at man burde være sikker.
En annen sak er at i UK blir jeg i tillegg til PCR test tilbudt noe som heter Rapid Flow test, er dette det samme som Antigen Rapid? Har googlet det men ble ikke klokere, må nok google mer... Mye som er usikkert, og dess mer man leser dess flere motsigelser finner man...
En annen sak er at i UK blir jeg i tillegg til PCR test tilbudt noe som heter Rapid Flow test, er dette det samme som Antigen Rapid? Har googlet det men ble ikke klokere, må nok google mer... Mye som er usikkert, og dess mer man leser dess flere motsigelser finner man...
Redigert: