Tag Heuer - priser

ora

Medlem
16. mai 2009
Innlegg
16
Jeg har sett meg ut to Tag Heuer Aquaracere ss mop med diamanter som jeg kan tenke meg. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken.

Er det noen av dere klokkeeksperter som kan si meg hva som er "riktige" eller gode priser på disse klokkene.
Denne WAF141G.BA0813 eller denne WAF1416.BA0813

Den første har jeg i en urmakerbutikk fått oppgitt ordinær utsalgspris på ca 23000 kr. Jeg har klart å prute den ned ca 20% til 18000, men jeg synes fortsatt at det er dyrt.

Den andre har jeg ikke sett i butikk ennå, men ser at Thune har tilsvarende Link til 34000 kr.

Har dere formening om hva som er greie priser i Norge. Er de norske prisene utrolig mye høyere enn prisene i andre europeiske land og i USA?
 
Velkommen til Tidssonen! :)

Veiledende pris i USA på klokke nr nr 1 er $2700, ca 17.500, for nr 2 $3500, altså ca. 23.000. I tillegg kan man jo få litt rabatter. Så litt billigere ja.
Generelt er vel ikke norske priser på klokker så fryktelig gale, men handler du utenlands i en gunstig valuta er det jo litt å tjene. Nå om dagen kan du spare endel bare ved å ta deg en tur til England eller Sverige.

Forørvig synes jeg klokken med diamanter rundt hele bezelen var den peneste.

Lykke til!