Tag Heuer: Opp og frem med spennende innovasjoner!

Monaco 24 Calibre 36. Ikke dum den heller:

monaco-24-calibre-36-chronograph_square.jpg

Klassikeren, solgt for $799500:eek:

steve-mcqueen-tagheuer.jpg

VAR veldig TH fan, men de har liksom gått i fella med å lage klokker som ligner på Omega, og vice versa, dessuten strekker de "heritage" strikken altfor langt,,,,,hvor mange forskjellige carrera modeller er det vits i å lage? så lenge folk kjøper, driter de vel i det...

For meg er det min egen Monaco CS2110 som gjelder, eller noen gamle HEUER fra 70 tallet... alt annet er desverre for kommersielt for min det.

Tommy

Retrolinjen deres er jo pen, men det er jo ikke rart, det er jo modeller designet den gangen de het Heuer og gjorde det meste riktig:
Sist, men ikke minst har du jo en TS-favoritt, kanskje den peneste de har for tiden:

TAG-Heuer-Heuer-Carrera-Jack-Heuer-80th-Birthday.jpg

Er selv skapfan av noen få utvalgte modeller som f.eks. Carrera & Monaco.
Den på bildet over er jo alvorlig pen.
Synes også 1887-verket ser skikkelig snaddernam ut.
Klarer ikke annet enn å like det, til tross for en litt uheldig markedsførings kampanje i starten.:)

For meg er det kun monaco som duger, den liker jeg.:)
Når jeg tenker TH så får jeg dessverre opp bilder av de mindre lekre SEL modellene, og de minner litt om klokker du kunne få i lykkeposer på tivoli. Dessuten synes jeg prisen er for høy forhold til hva man får.

Fra mobilen

Da min kjære har du ikke hatt en Sel på armen. At prisen på hva man må ut med i forhold til hva man får kan jo diskuteres rundt alle ur. Jeg hadde en Sel på armen en periode. Hva kvalitet angikk var den mye for pengene. Smaken er som baken. I forhold til alt annet til den prisen kommer jeg ikke på noe her å nå som hadde gitt mer ur.

Jeg har i grunnen alltid likt TH. Og den siste tiden blir greiene deres bare bedre og bedre.
Desverre har jeg solgt unna både Carrera og Monaco.
Det angrer jeg på. Burde beholdt en av dem. :roll:

Retrolinjen tiltaler meg mest. Men innovasjonene deres må ikke undervurderes.
Det klør litt i kontoen akkurat nå...:cool: