TAG Heuer mobiltelefon

Jon Henrik

Ansvarlig redaktør
Medlem
12. okt. 2007
Innlegg
6.154
Sted
Fredrikstad
tagh-mobtopp.788x479!.jpg


http://www.amobil.no/artikler/her_er_ta ... ilen/50533
 
Uff ! :cry: Ikke helt i min smak ! Skjønner at det kan være greit for et merke å ha flere ben å stå på, men likevel !

Hvilket merke blir neste ut ? Kanskje et Omega digital kamera ? Eller en Audemars Piguet lap top ? :roll:
 
BRIO1368 skrev:
Uff ! :cry: Ikke helt i min smak ! Skjønner at det kan være greit for et merke å ha flere ben å stå på, men likevel !

Hvilket merke blir neste ut ? Kanskje et Omega digital kamera ? Eller en Audemars Piguet lap top ? :roll:

Omega har vel lansert eller planlegger å lansere en rekke accessories som ikke kan sies å være direkte knyttet til klokker. Mener det var snakk om lommebøker, kortholdere, vesker. Tingene så meget gode ut, og utvilsomt artige - allikevel er det noe som skurrer.

Klokkeindustrien har en meget lang og interessant historie, og jeg tror produsentene på lang sikt skyter seg selv litt i foten ved å bli for åpenlyst kommersielle. Kvalitet taler som oftest for seg selv, og en merkestyrke grunnet kvalitet og design er nok å foretrekke fremfor bygge seg opp en tilhengeskare ved å knytte til seg kjendiser, lage andre fancy co-brandede produkter etc. trender forsvinner, kvalitet og ekte stil varer evig.

(JLC lagde forøvrig i sin tid mini-kameraet Compass, men dette har er vel mer knyttet til ingeniørånden som preger JLC manufakturet fremfor merkevarbygging. ;))
 
Juice skrev:
frankrs: antar at du har sett "nye" Chanel by Audemars Piguet?
http://www.luxist.com/2008/02/09/chanel ... j12-watch/

Ikke akkurat laptop, men allikevel..


Har sett den, og diskutert den med andre WISs. Konklusjonen min er helt klar; dette er ikke et steg i riktig retning for AP (for Chanel derimot er det scoop uten tvil).

Nei, skomaker bli ved din leste sier jeg. Kan strekke meg til mansjettknapper, men der stopper det. Lager man klokker burde man fokusere på, og bruke all sin kreative energi på nye, spennende og innovative klokker i stedet.