Solgt Tag heuer aquaracer og Hamilton Khaki field

Medlem
30. nov. 2016
Sted
Bjørkelangen
Lurer litt på å flippe et par klokker i 1 klokke istede! Noen her inne som har noe interesant??

Klokkene jeg ønsker bytte bort er en Tag Heuer Aquaracer og en Hamilton Khaki Field Mechanical!
Av bytter jeg kunne vert interessert i er det i hovedsak sveitsiske divere/chronographer med et mekanisk urverk! Maks 42mm og aller helst lenke. Omega/breitling etc etc.

Litt info om mine klokker:

Tag heuer.
Denne kommer uten boks, men bruksmanual/kvittering følger med. Følger også med en servicepose fra bjerke. Ekstra lenkeledd er også på plass.
Utseendemessig er den bra, men den har litt preg av å ha vært brukt(hairlines).
Invendig er den i top stand, var nylig inne på en garantiservice da den gikk for fort. Ble da byttet noen tannhjul. Klokken ble også trykktestet ved dette besøket. Kvittering på dette følger med.
Klokken ble kjøpt ny 01.03.2016.
Den er 41mm og kommer på orginal lenke.
300m wr og 20mm lugwidth.

Hamilton.
Denne er komplett med boks og papirer, samt kvittering fra Hodinkee som den ble kjøpt fra.
Kommer på orginal hamilton natoreim(ubrukt i mitt eie).
Denne klokken er veldig pen, å ser utrolig bra ut med "sandblåst" kasse.
Noen få små merker i kassen, men ikke noe som har plaget meg.
Klokken er 38mm og har 20mm lughwidth.
Wr 5bar.
Manuelt verk i denne, trekker fint opp og holder tiden fint.
Klokken ble kjøpt ny 13.03.2018.

Kan også følge med 2stk barton canvas reimer(sort og grønn). Begge 20mm og passer klokkene meget bra

Ønsker kun bytte på disse. I hovedsak ønsker jeg bytte begge 2 mot 1 klokke, men kan muligens bytte 1 av dem i noe anna om det er gode forslag.

Setter byttepris til 15000kr!

Foretrekker f2f handel i oslo/lillestrøm området.

Har flere GG referanser, så handler trygt her!

Alle bildene er av de aktuelle klokkene.

20190422_171851.jpg
20190422_171822.jpg
20190422_171800.jpg