Røyk på en Oris Aquis som ikke satt helt 100% på håndleddet og må dessverre selge den. I forlengelse av det salget tenkte jeg å realisere Aquaracer´n for å legge alt i ny klokke.
Kort fortalt:
2017 modell Tag Heuer Aquaracer Caliber 5 Ref.: WAY2010.BA0927 Caliber 5 er i bunn og grunn et Tag Heuer modifisert ETA 2824-2 (samme urverk som i flere Tudor, Longines og Sinn klokker) automatisk urverk med 38 timers gangreserve. Klokken har en høy produksjonskvalitet og en meget god finish. Mye klokke for pengene.
Tørre fakta: Diameter: Ø 43.00 mm
Tykkelse: 12.00 mm
Urkasse: Børstet/polert stål
Bakside urkasse: Solid
Armbånd: Børstet og polert stål
Urskive: Sort m/gul og hvit skrift
Spenne: Foldespenne i stål
Glass: Ripebeskyttet safirglass
Bezel: Stål, børstet/polert, dreibar mot klokken
Urverkstype: Automatiskt, selvtrekkende
Urverk: 25 juveler, 28800 vph
Driftsreserve: 38 timer
Vannbeskyttelse: 30 ATM
Boks og MVA-papirer:
Tags, booklet, garantikort, alle ledd til lenke samt inner- og yttereske medfølger. Har dessverre ikke papirer.
Tilstand:
Klokken fremstår veldig pen med et fint helhetlig uttrykk. Litt hairlines (primært på clasp), kassen er veldig fin, men ingenting utover normalt forsiktig bruk.
Prisantydning, oppgjør og bytting:
Kr. 14.000,-
Jeg er åpen for bud og kurante bytteforslag (med mellomlegg begge veier) som er edruelig priset. Foretrekker F2F i Oslo, men kan selvfølgelig sende klokken på kjøpers regning og risiko mot forhåndsbetaling. Forbeholder meg retten til å ikke å selge etter eget forgodtbefinnende
Ta kontakt på PM ved eventuelle spørsmål.

Kort fortalt:
2017 modell Tag Heuer Aquaracer Caliber 5 Ref.: WAY2010.BA0927 Caliber 5 er i bunn og grunn et Tag Heuer modifisert ETA 2824-2 (samme urverk som i flere Tudor, Longines og Sinn klokker) automatisk urverk med 38 timers gangreserve. Klokken har en høy produksjonskvalitet og en meget god finish. Mye klokke for pengene.
Tørre fakta: Diameter: Ø 43.00 mm
Tykkelse: 12.00 mm
Urkasse: Børstet/polert stål
Bakside urkasse: Solid
Armbånd: Børstet og polert stål
Urskive: Sort m/gul og hvit skrift
Spenne: Foldespenne i stål
Glass: Ripebeskyttet safirglass
Bezel: Stål, børstet/polert, dreibar mot klokken
Urverkstype: Automatiskt, selvtrekkende
Urverk: 25 juveler, 28800 vph
Driftsreserve: 38 timer
Vannbeskyttelse: 30 ATM
Boks og MVA-papirer:
Tags, booklet, garantikort, alle ledd til lenke samt inner- og yttereske medfølger. Har dessverre ikke papirer.
Tilstand:
Klokken fremstår veldig pen med et fint helhetlig uttrykk. Litt hairlines (primært på clasp), kassen er veldig fin, men ingenting utover normalt forsiktig bruk.
Prisantydning, oppgjør og bytting:
Kr. 14.000,-
Jeg er åpen for bud og kurante bytteforslag (med mellomlegg begge veier) som er edruelig priset. Foretrekker F2F i Oslo, men kan selvfølgelig sende klokken på kjøpers regning og risiko mot forhåndsbetaling. Forbeholder meg retten til å ikke å selge etter eget forgodtbefinnende
Ta kontakt på PM ved eventuelle spørsmål.
Redigert: