"Stresskoffert" i skinn til 15'' MBP

Selv ville jeg gått for en skikkelig "messenger bag" med full flap. Veldig praktisk om værgudene en dag slår seg vrange. Kjøpte en canvasbag til junior denne uken, men det finnes også en haug med skinnvarianter - både fra Tumi og andre.

Denne er ganske lik den Secondman valgte, men du finner messenger bags i skinn her også.

Mulberry er aldri feil. Jeg har noen jaktvesker og slikt fra Baron, og hvis kvaliteten på de "sivile" modellene er like god, er det mye for pengene.

Var på Heathrow for en drøy uke siden. Godt utvalg og latterlig lavt pund gjør shopping her svært trivelig nå:)

Jeg har sikkert nevnt det før, men jeg synes Bally-butikken på Heathrow har fantastisk flotte Bally-vesker. Terminal 3.
Har brukt noe cash der, og er superfornøyd med veskene!

Jeg har denne på ønskelisten
Men's Leather Briefcase / Bullhide Officer's Briefcase -- Orvis
BullhideOfficersBriefcase_zpsed737c6f.png

Sånn for ordens skyld til @runes, det er en del man bags i denne tråden også :)

Jeg er fortsatt strålende fornøyd med min relativt nyinnkjøpte jobbveske fra The Bridge, så hvis du finner en derfra med glidelås anbefaler jeg den "usett". (Nå skal det sies at min veske har bredt nok topplokk til at evt regn nok ikke vil finne veien ned til laptopen i midtrommet uansett.)

Redigert av en moderator:
Sånn for ordens skyld til @runes, det er en del man bags i denne tråden også :)

Jeg er fortsatt strålende fornøyd med min relativt nyinnkjøpte jobbveske fra The Bridge, så hvis du finner en derfra med glidelås anbefaler jeg den "usett". (Nå skal det sies at min veske har bredt nok topplokk til at evt regn nok ikke vil finne veien ned til laptopen i midtrommet uansett.)

Jepp, The Bridge er herlige greier og kan kjøpes usett!

Redigert av en moderator: