Grattis med kjempeflott klokke!
boenna_69 Medlem 9. mars 2011 Innlegg 4.609 Sted Oslo 24. sep. 2014 #16 Grattis med kjempeflott klokke!
Fitzgerald Medlem 14. sep. 2014 Innlegg 14 24. sep. 2014 #17 Todda skrev: Kjempetøff! Digger nedtellingsbezelen. Hvordan er reima? På et annet forum var det en som skrev: The more I look at it, it looks like the love child of a Submariner and a Speedmaster. Kan være noe for meg, dette... Todda Klikk for å utvide... Se PM
Todda skrev: Kjempetøff! Digger nedtellingsbezelen. Hvordan er reima? På et annet forum var det en som skrev: The more I look at it, it looks like the love child of a Submariner and a Speedmaster. Kan være noe for meg, dette... Todda Klikk for å utvide... Se PM
Fitzgerald Medlem 14. sep. 2014 Innlegg 14 24. sep. 2014 #18 Tetragrammaton skrev: Kjempebra! Jeg digger Sinn, men greier aldri bestemme meg for hvilken jeg vil ha mest... Må jeg kjøpe alle? Gratulerer! Klikk for å utvide... Er nok eneste utvei
Tetragrammaton skrev: Kjempebra! Jeg digger Sinn, men greier aldri bestemme meg for hvilken jeg vil ha mest... Må jeg kjøpe alle? Gratulerer! Klikk for å utvide... Er nok eneste utvei
Fitzgerald Medlem 14. sep. 2014 Innlegg 14 24. sep. 2014 #19 Takker for mottagelsen! Flere bilder kommer... Fikk de nye reimene i dag, så det blir spennende Edit: Skjønner nå at jeg muligens burde slått disse tre postene sammen til en... Rookie mistake.
Takker for mottagelsen! Flere bilder kommer... Fikk de nye reimene i dag, så det blir spennende Edit: Skjønner nå at jeg muligens burde slått disse tre postene sammen til en... Rookie mistake.
MatsWest Medlem 6. juli 2014 Innlegg 181 24. sep. 2014 #21 Fitzgerald skrev: Klikk for å utvide... Herregud så flott klokke! Gratulerer
ona Medlem 27. juli 2011 Innlegg 289 Sted Bærum 24. sep. 2014 #22 Gratulerer! Den der likte jeg. Veldig tøff med beige Nato.
Fitzgerald Medlem 14. sep. 2014 Innlegg 14 25. sep. 2014 #23 MatsWest skrev: Herregud så flott klokke! Gratulerer Klikk for å utvide... ona skrev: Gratulerer! Den der likte jeg. Veldig tøff med beige Nato. Klikk for å utvide... Tusen takk, er veldig fornøyd!
MatsWest skrev: Herregud så flott klokke! Gratulerer Klikk for å utvide... ona skrev: Gratulerer! Den der likte jeg. Veldig tøff med beige Nato. Klikk for å utvide... Tusen takk, er veldig fornøyd!