Det der er vel flere samlinger? Bluebear sin pluss noen andre?
Havvo Medlem 22. sep. 2011 Innlegg 3.422 Sted Bergen 3. mai 2016 #31 Det der er vel flere samlinger? Bluebear sin pluss noen andre?
Pippen Støttemedlem Medlem 7. mars 2011 Innlegg 1.880 Sted Bærum 3. mai 2016 #32 Havvo skrev: Det der er vel flere samlinger? Bluebear sin pluss noen andre? Klikk for å utvide... Derav: "(sett bort ifra de to boksene nede til venstre)"
Havvo skrev: Det der er vel flere samlinger? Bluebear sin pluss noen andre? Klikk for å utvide... Derav: "(sett bort ifra de to boksene nede til venstre)"
iron-man Medlem 23. april 2011 Innlegg 685 Sted Lillehammer 3. mai 2016 #33 Havvo skrev: Det der er vel flere samlinger? Bluebear sin pluss noen andre? Klikk for å utvide... Som jeg skrev tilhører de to boksene til venstre meg og en annen ja. Reaksjoner: Havvo
Havvo skrev: Det der er vel flere samlinger? Bluebear sin pluss noen andre? Klikk for å utvide... Som jeg skrev tilhører de to boksene til venstre meg og en annen ja.
Kenny1000 Medlem 13. mai 2014 Innlegg 849 Sted Drøbak 3. mai 2016 #34 Sofa og stuebord er designet av ett klokke interressert NURK medlem. Har tydeligvis hod smak på mange områder denne herremannen Reaksjoner: Guest571
Sofa og stuebord er designet av ett klokke interressert NURK medlem. Har tydeligvis hod smak på mange områder denne herremannen
R rsvei Medlem 30. sep. 2008 Innlegg 109 Sted Oslo 3. mai 2016 #35 Ja denne samleren har kjøpt mesteparten av mølene i butikken min, jeg kan også minne på at alle NURK medlemmer får 10% på møbler hos oss. Reaksjoner: Jon Henrik, Dr. Fiddy, DJM og 10 andre
Ja denne samleren har kjøpt mesteparten av mølene i butikken min, jeg kan også minne på at alle NURK medlemmer får 10% på møbler hos oss.