Sommer valget 2018

Medlem
19. mai 2018
Innlegg
547
Sted
Himalaya
Tenkte det hadde vært kult å sett hva dere andre TS brødre har i ferie bagen/ sommer valget 2018.

Dette er min bag med en Swiss legend abossys som er arbeids klokka i baggen. Den er med på trefelling maling osv, alle grove oppgaver.
Klokke nr 2 er en Addidas som egentlig er fruen sin, men jeg prøver å roter den inn nå og da for morro skyld, en artig liten sak.
Klokke nr 3 er en Steinhart military ocean one mk1 som også får prøvd seg litt på lenke nå og da. Dette er den første klokken jeg kjøpte som startet klokke interessen og blir flittig brukt som en hverdags beater hjemme.
Klokke 4 er en Orient Mako xl som ble kjøpt inn rett før ferien som en bade klokke/sommer flørt. Hadde litt blandete føleser i starten, men nå er jeg blitt utrolig glad i den faktisk! Kjøpte en blå og hvit NATO jeg tenkte skulle få stå på denne i sommer da den har blå skive. Mistet litt glede og nå har jeg hatt den på grå NATO i to dager å fått et helt annet syn på klokka igjen. Fruen ga meg kompliment for den også, så nå er den inne i varmen igjen
image.jpeg
 
Redigert: