**SOLGT****SOLGT****SOLGT****SOLGT****SOLGT****SOLGT****SOLGT****SOLGT****SOLGT**
Grunnet lite armtid etter anskaffelse av grail, selger jeg min Tissot PR200. Klokken er veldig fin, den polerte lenken og kassen gir den litt ekstra bling og gjør den veldig synlig på håndleddet. Klokken er ca. ett år gammel og har blitt brukt en del. Til tross for hyppig bruk, er den veldig lite slitt. Bortsett fra litt hairlines på lenken og noen småriper på låsen er denne klokken strøken. Den kommer med original boks, tag, bruksanvisning, ustemplet garantikort, Tissot reisepose og fire ekstra lenkeledd.
Her er litt info fra Tissot:
Size: 39,8mm
Case material: Stainless steel
Water resistance: 20 bar (200 m / 660 ft)
Glass material: Sapphire Crystal
Dial color: Silver
Dial type: Index, Arabic
Bracelet material: Stainless Steel
Movement caliber: G10.211
Movement type: Quartz
Weight: 142g
Her er noen bilder tatt i dag:

Viserne på minutt telleren og tidels sekund telleren er forskjøvet bakover ca. 0,5mm

Litt hairlines og riper på låsen:

Grunnet forskyvningen på viserne (se bilde 2) er prisen satt litt lavere enn jeg hadde tenkt:
1200,- +frakt (Bud vurderes)
Grunnet lite armtid etter anskaffelse av grail, selger jeg min Tissot PR200. Klokken er veldig fin, den polerte lenken og kassen gir den litt ekstra bling og gjør den veldig synlig på håndleddet. Klokken er ca. ett år gammel og har blitt brukt en del. Til tross for hyppig bruk, er den veldig lite slitt. Bortsett fra litt hairlines på lenken og noen småriper på låsen er denne klokken strøken. Den kommer med original boks, tag, bruksanvisning, ustemplet garantikort, Tissot reisepose og fire ekstra lenkeledd.
Her er litt info fra Tissot:
Size: 39,8mm
Case material: Stainless steel
Water resistance: 20 bar (200 m / 660 ft)
Glass material: Sapphire Crystal
Dial color: Silver
Dial type: Index, Arabic
Bracelet material: Stainless Steel
Movement caliber: G10.211
Movement type: Quartz
Weight: 142g
Her er noen bilder tatt i dag:

Viserne på minutt telleren og tidels sekund telleren er forskjøvet bakover ca. 0,5mm

Litt hairlines og riper på låsen:

Grunnet forskyvningen på viserne (se bilde 2) er prisen satt litt lavere enn jeg hadde tenkt:
1200,- +frakt (Bud vurderes)
Redigert: